Rabu, 29 September 2021

WW 225 : Sketsa Hari Rabu

 Salam bertani


Salam bertani

26 ulasan:

  1. Loading...loading....loadinggg hihihiii!

    BalasPadam
  2. alamak, apa jadi tu..dengar ke tak dengar..
    Salam ziarah ya

    BalasPadam
  3. Haha sebutan dan ejaannya hampir sama

    BalasPadam
  4. Hihi…. Tuko satu huruf je ek, patutlah …

    BalasPadam
  5. Hahahahahaha.. Halah Halah halahhhhh. Ammi pun mcm apa relevant dubur dgn ayam bagai. Ngek lah org ni

    BalasPadam
  6. hahaha... naya kalau kene masukkan sekali ayam dah daging

    BalasPadam
  7. hahahahaa... sy ada gak dapat whatapps pasal ni. tapi tak membaca habis. rupa2 nya benda ni ye..

    BalasPadam
  8. Hahahaha terhibur saya baca wak ^_^

    BalasPadam
  9. hahaha masukkan ayam jadi lain dah nanti.. :-)

    BalasPadam
  10. Nasib baik baik dia tanya.Kalau tidak tanya harus ubat DUBUR dimasukkan dalam BUBUR..maunya ke KUBURšŸ¤­

    BalasPadam
  11. Kwang kwang kwang....hahahaha santai hari rabu

    BalasPadam
  12. Hahahaha..silap dengar. kemain nak tambah ayam daging bagai. Terhibur baca.

    BalasPadam
  13. Sekarang pakai mask dah kena 2 lapis ,ayat pun lebih kurang je sebutannya hehe

    BalasPadam
  14. ahahaha..dia nak tambah ayam..daging bagai..

    BalasPadam
  15. mesti tekak dah lama x mkn bubur laa tu heheheheh

    BalasPadam
  16. Saya pun loading jugak beberapa saat. Bila baca dialog last baru faham. šŸ¤£

    BalasPadam
  17. Hahaha.. loading betui nie..

    BalasPadam
  18. ha ha ha..ada terbaca ari tu.

    BalasPadam