Rabu, 8 September 2021

WW 222 : Rezeki Halal

 Salam bertani


Salam bertani

33 ulasan:

  1. Subahanallah..tersirat banyak makna..

    BalasPadam
  2. Teguran makan dalam ni Wak :P

    BalasPadam
  3. Wow mendalam ni!! Muhasabah diri

    BalasPadam
  4. Hehe. Betul itu. Ilustrasi itu menarik!

    BalasPadam
  5. setuju
    zaman. skrg reality nak bersih bergaya tapiiiiii
    h a r a m

    BalasPadam
  6. Betul tu wak. Deep maksudnya ni.

    BalasPadam
  7. Allahu.. semoga dijauhkan dengan hal demikian

    BalasPadam
  8. Peringatan yang baik ni Wak.
    Semoga kita semua tak terjebak dalam rezeki haram.

    BalasPadam
  9. Peringatan yang penuh makna. Betul tu yang penting dan wajib halal.

    BalasPadam
  10. nice one...mencari yg halal itu adalah fardhu..

    BalasPadam
  11. Mencari yg halal itu fardu..ehh tetiba mcm ostajah pulak

    BalasPadam
  12. wow terbaik madahnya sgt bermakna

    BalasPadam
  13. hmm sekarang ramai yang lupa akan halal haram. Asal membawa keuntungan. Semoga kita dijauhkan dr sifat gitu

    BalasPadam
  14. Semuga setiap rezeki yang di terima adalah halal hendaknya.

    BalasPadam
  15. Dalam tersurat,lagi dalam yang tersirat...Peringatan dan perkongsian bermaknašŸ‘

    BalasPadam
  16. deep in my heart my mind and my soul ayat pakcik kali ni

    BalasPadam
  17. Peringatan yang baik untuk kita bersama..

    BalasPadam
  18. very interesting:) follow;) hope U follow back!

    BalasPadam
  19. Sangat mendalam nasihat Wak kali ini. I agree with you.

    BalasPadam
  20. Setuju! Tapi gambar tu macam tak kena sikit hahahaahahha tapi ayat tuuu perghhh mantap!

    BalasPadam
  21. Gagah sungguh harimau bintang tu dengan rezeki halalnya :)

    BalasPadam
  22. betul wak! zaman skg ni byk yg sebegitu huhuu..

    BalasPadam