Isnin, 27 September 2021

MB 170 : Tak Ada Rasa Bersalah Sikit Pun Part 5

 Salam bertani


Rasa puas agaknya dia dapat jatuhkan pasu bunga tu


Dia rasa dia hensem sangatlah tu

Salam bertani

31 ulasan:

  1. nasib baik tak ke bawah terus hahaha

    BalasPadam
  2. dgn bangga dia duduk sebelah hasil kerjanya haha

    BalasPadam
  3. Dia rasa bersalah dah tu wak..kesian..hehehe

    BalasPadam
  4. Haha tu puan isyeri dah tgk ke belum...

    BalasPadam
  5. memang dia handsome wak, heheheh dia tahu orang sayang mesti tak marah punya...
    macam kucing kat rumah dana, buat apa pecahkan apa Edy tak pernah marah pun, dana je yg bebel-bebel sebab tu diaorang syg atuknya lebih hheheheh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kent ni kucing kesayangan anak dara wak
      Tak tidur kandang, tidur kat bilik anak wak tu
      Dengan wak dia tak berapa suka.

      Padam
  6. Hahahaa nasib baik jenis pasu mcmtu, jenis kaca, lagi laa lari ointang pukang menyorok dia hahahaa

    BalasPadam
  7. memang tak salah sebab kucing mana ada buat dosa hihi

    BalasPadam
  8. Berani dan jujur. Saya buat saya beranggunjawab. Saya tak lari. Sebab saya tahu yang jaga saya sayang dan pemaaf. Anak bulu gendut ini bermonolog dalam hatinya.

    BalasPadam
  9. Banyak buat salah budak sorang ni. Memang buat dek je lah dia. Dia tak tahu ke bunga tu kesayangan mak incek tu.

    BalasPadam
  10. Dia buat salah, pastu dia jegil kat kita pulak ye haha :D

    BalasPadam
  11. saja buat muka comel supaya x dileter 😂

    BalasPadam
  12. Dia tahu disayangi...sebab tu dia berani buat...hihihi

    BalasPadam
  13. Balasan
    1. Salam Lin
      Wak tak dapat cari blog Lin untuk balas kunjungan

      Padam
  14. hensem sgt tu. rasa mcm nak buat menantu jer

    BalasPadam
  15. tengah perasan hensem tu wak...hehehehe tapi memang comel dan ganteng gitu

    BalasPadam
  16. Mentang mentang hensem….
    Semua orang tutup mata eh … semua betul! Cuba kucing kampung yg jatuh kan pokok hihi

    BalasPadam
  17. lek laa bos. bukan pecah pun pasu tu. tumbang je kot? hahahhaha

    BalasPadam