Rabu, 15 September 2021

WW 223 : Membubur Nasi

 Salam bertani



Salam bertani

20 ulasan:

  1. take care pakcik..
    tgok bubur nasi ni rasa macam lama dah tak makan..

    BalasPadam
  2. Hujan-hujan ni rasa terliur pulak nampak bubur nasi berlauk tu.Selamat menjamu selera wak & keluarga

    BalasPadam
  3. banyak pilihan lauknya..suka ikan bilis & telur masin..

    BalasPadam
  4. Nasi telah menjadi bubur pun sedap..siap ada ayam grg lg..bawal grg pun ada.

    BalasPadam
  5. Ini bukan bubur nasi biasa...Sangat menyelerakan.

    BalasPadam
  6. sedapnya bubur nasi... lengkap dh tu lauk-pauknya

    BalasPadam
  7. skali skala layan bubur nasi
    memang sedapp. kan Wak

    BalasPadam
  8. Sedapnya xpenat perut menghadam

    BalasPadam
  9. Sesekali pekena bubur sedap jugak wak. Banyak dia punya rencahnya nak dimakan dengan bubur kosong :)

    BalasPadam
  10. Wahh. Kelass Wak. Walaupun bubur tapi sedap tengok tu.

    BalasPadam
  11. Kalau tambah cili kicap perffectt wak

    BalasPadam
  12. wahhh... sedapnya menu ni... mahal tau menu ni kalau dine in di kedai

    BalasPadam
  13. Sedapnya bubur, selamat menjamu selera.

    BalasPadam
  14. fuh makan panas-panas sedap ni WP

    BalasPadam
  15. sedapnya, buka selera makan macam ni.

    BalasPadam
  16. Kita pun berselang hari makan bubur wak, tapi beli 😍

    BalasPadam
  17. Saya suka sangat makan bubur macam ni...best sangat, especially bila makan ramai2 :-)

    BalasPadam
  18. Selalunya bubur dikaitkan dengan orang sakit... tapi tengok lauknya.... Auuummmm!

    BalasPadam
  19. masak goreng ikan tu rangup..jika di kampung memang selalu inilah lauk special...

    BalasPadam