Rabu, 27 Januari 2021

WW 204 : Khasiat Sayur Tauge

 Salam bertani


Salam bertani.

18 ulasan:

  1. sedap taugeh.. selalu letak banyak2 bila goreng kueyteow :)

    BalasPadam
  2. taugeh sayur lemak sdedap tu

    BalasPadam
  3. Sayur favourite ni... tumis udang ataupun goreng ikan masin... sedapppp

    BalasPadam
  4. ramai tak suka taugeh, but i love it

    BalasPadam
  5. Memang kegemaran saya, kadang-kadang ratah lauk nie jea.. hihihi

    BalasPadam
  6. Dah beli kacang hijau nak ternak taugeh tapi tak start pun lagi.. Sedap taugeh ni..

    BalasPadam
  7. Sedap letak tauge byk kat soto wak...tambah sambal kicap xtra pedas hehe

    BalasPadam
  8. Kesukaan PC sekeluarga ni, alhamdulillah en suami pun suka. Masak bening campur tahu. Sambal belacan. Sedapnya.

    BalasPadam
  9. Uish, tauge memang saya anti betul. Hehe

    BalasPadam
  10. Letak dalam kuey tiaw goreng sangat sedap!!!

    BalasPadam
  11. Saya suka tauge. Banyak khasiatnya juga, yek. Tapi kalau masak letak tauge, anak tak makan. Huhu.

    BalasPadam
  12. Tak suka tauge.. Makan kalau dalam popia je.. hehehe

    BalasPadam
  13. sayur fav saya dan suami ni wak..tambah lg buat tumis kicap letak tauhu dan kucai perghh..sedap!

    BalasPadam