Rabu, 3 Februari 2021

WW 205 : Khasiat Sayur Timun

 Salam bertani


Salam bertani.

22 ulasan:

  1. Wah, banyak khasiat rupanya.Tak lengkap nasi lemak tanpanya.Kurang berseri sate jika ia tiada.Hambarlah acar tanpa dicampur timun.Ulam evergreen

    BalasPadam
  2. timun sedap tu ramai yg suka

    BalasPadam
  3. Timun wajib ada dalam Peti Sejuk. Bila waktu makan, Fiza suka ratah macamtu je.

    BalasPadam
  4. Banyak khasiat timun rupanya.

    BalasPadam
  5. saya suka timun..kalo kat kampung, mamak akan buat ulam timun cicah sambal belacan goreng...

    BalasPadam
  6. sedapnya makan timun dengan kari ayam + nasi panas ...yumss

    BalasPadam
  7. Banyak khasiat timun ni kan..iena suka timun masak taucu :D

    BalasPadam
  8. Banyak khasiat timun rupanya, tapi memang ulaman febret saya sehari2.Dan mencuba nasib juga menyemai benih timun.Kalau ada rezeki rak perlu lagi membeli.

    BalasPadam
  9. Timun makan cicah dengan budu. Adoiiiiii sedapnye.

    BalasPadam
  10. Kami anak beranak mmg suka timun byk khasiatnya

    BalasPadam
  11. Timun antara sayur wajib yang duduk dalam peti sejuk.

    BalasPadam
  12. Banyak juga khasiat timun.

    BalasPadam
  13. Timun cecah sambal belacan sedap WP 🤗

    BalasPadam
  14. timun memang sayur yang selalu ada kat rumah..selalu buat ulam atau jus timun

    BalasPadam
  15. Sedap timun... Banyak khasiatnyaaa!

    BalasPadam
  16. Suka makan timun. Timun rangup dan tanpa biji, saya pilih timun jepun. Buat ulam sedap :)

    BalasPadam
  17. sekarang saya rajin makan timun, kadang2 buat smoothie..sebab nak sihat dalaman..

    BalasPadam
  18. Shida akan makan timun jika buat nasi ayam atau nasi lemak sahaja :)

    BalasPadam
  19. Ha ah, mak sy ada.. kencing manis.. memang mengamalkan makan timun... Alhamdulillah, buat masa ni stabil lagi...

    BalasPadam
  20. Bagus timun ini, banyak khasiatnya.. Sedap pun sedap..
    Boleh buat kerabu dan kimchee.. dimakan macam itu saja pun sedap..

    BalasPadam