Sabtu, 27 Februari 2021

Otto Dah Masuk Jawi

 Salam bertani

Budak Otto dah nak jadi orang bujang. Sudah mula belajar kencing merata-rata untuk menanda kawasan. Jadi wak terpaksalah hantar Otto ke vet untuk disunatkan.



Wajah kitten si Otto


Otto menunggu giliran di klinik haiwan untuk disunatkan


Selesai pembedahan
Baru sedar daripada pengsan


Otto dalam pantang di rumah selama 3 hari
Ahli keluarga bertanyakan khabar


Otto dah sihat dan selamat masuk jawi.


Sambung rutin harian bergomol dengan
abang pendatangnya si Kent.
Kent dah lebih awal masuk jawi.

Salam bertani.

29 ulasan:

  1. Masalah makan untuk kucing lumayan mampu memenuhi. Yang tahan itu kencing, berak, dan setiap 3 bulan srkali dia beranak, salam kenal, encek.

    BalasPadam
  2. otto makin montel n comel lps masuk jawi

    BalasPadam
  3. Bab suka kencing merata tanda kawasan tu yang tak tahan tu. Kalau kat luar okay lagi. kerap sangat melabur dalam rumah memang kena hantar p vet lah kasi kan dia. Alahai Otto.

    BalasPadam
  4. Hehehe.. Bujang sy tuari tak sempat belajar tanda kawasan tapi sekarang ni dah jadi pengecut la pulak, asyik kena kejar dengan kakak kawasan, hihi

    BalasPadam
  5. Dah selamat bersunat, tak de kenduri makan-makan untuk Otto ke wak? 😀

    BalasPadam
  6. Alhamdulillah. Selamat memasuki fasa remaja seterusnya dewasa ya Otto sayang.

    BalasPadam
  7. dh masuk jawi kuranglah nk kencing merata2..

    BalasPadam
  8. Kalu dah disunatkan tu maknanya xder selera kat betina lah yea...hehe sian dia wpun si betina seksi lalu dpn mata..

    BalasPadam
  9. Berapa kosnya tu, wak, nak sunat kucing? Hehe.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kat sini kalau kucing jantan macam Otto ni RM80.00
      Kalau kucing betina mahal sikitlah

      Padam
  10. Mmm...kali tu tak pancut merata la.

    BalasPadam
  11. Tak risau dah kencing merata² pas masuk jawi. Selamat menempuh alam remaja Otto 😅

    BalasPadam
  12. Saya masih tercari info kenapa sunat juga dipanggil masuk jawi. Tempat saya pun sebut masuk jawi.

    BalasPadam
  13. selamat menempuhi hidup baru ye otto :)

    BalasPadam
  14. Comelnya dia.. Selamat dah ye..

    BalasPadam
  15. hahaha otto comei sgt die..selamat sudah.

    BalasPadam
  16. Hehe...mesti makin manja nanti Otto kan..

    BalasPadam
  17. Alahai comellll je dia hehe..besar dah ekkk

    BalasPadam
  18. Comel dan bersih ja kucing-kucing Wak. Lepas nie tak risau dah pancut merata ya.. hehehe..

    BalasPadam
  19. HEhehe... Otto otto dah selamat ya masuk jawi.
    Simba Mrs. A belum menanda kawasan lagi cuma mulut bising tak boleh nak bincang huhuhuu...

    BalasPadam
  20. Udah bujang dah si Otto comel aje tgk perangai dia haha

    BalasPadam