Isnin, 8 Februari 2021

MB 155 : Waze Meneck Oppo Ishore Medont

 Salam bertani

trans: Dah manjat apa tahu turun


Salam bertani.

29 ulasan:

  1. Dia macam cakap "Apa pandang-pandang?"

    BalasPadam
  2. cantiknya bulu dia tu wak... jenis baka maine coon ke wak?

    BalasPadam
  3. Heheheh.. baca tajuk ingatkan model hp oppo terkinj

    BalasPadam
  4. dalam hati : macam mna nak turun ni huhuhu

    BalasPadam
  5. hahahah terkejut baca tajuk, takut salah rumah tadi :p

    BalasPadam
  6. Uit, apa awak buat atas tu? :D

    BalasPadam
  7. Apesal garang benau muka dia tuh..aduhaiiii....

    BalasPadam
  8. Hahaha jadilah dia tugu comel di atas tu :)

    BalasPadam
  9. Kena tutorial dengan Wak ni nak tulis ejaan German.

    BalasPadam
  10. Haha bahasa apa tu wak?

    Meow buat apa kat atas tuuuu.....

    BalasPadam
  11. hahaha kayak wong politik wae wes dadi wong neng nduwor orak moh medon jugak kangji..

    BalasPadam
  12. Biasaaaa dia ni. Dah naik tak pandai turun. Lepas tu buat muka comel mintak tolong.

    Tapi tajuk tak faham. huhu

    BalasPadam
  13. terus terkenang saudara mara yg berbahasa "jerman" ni

    BalasPadam
  14. Berani ya awak main panjat-panjat kucing comel, turun cepat :)

    BalasPadam
  15. Hamboi muka dia.. garangnya.. hahaha..

    BalasPadam
  16. Waw.. x takut eh duk atas tuuu.. Haha..
    Gebussss behtul dia ni

    BalasPadam
  17. Fuhh mata dia punya lah tajam

    BalasPadam