Isnin, 15 Februari 2021

MB 156 : Cucu Atuk WFH

 Salam bertani


Dah tiga hari bercuti, hari ini cucu Melaka wak yang setahun jagung tu WFH. Entah kerja apa-apantah.





Petangnya buat projek tanaman cili fertigasi pulak.
Semoga dipermudahkan dan dilumayankan rezekinya.

Salam bertani.

30 ulasan:

  1. Wah rajin nya cucu wak WFH dan rajin berkebun seperti atuk nya.

    BalasPadam
  2. Alolooo comeinya cucu Atuk Wak.

    BalasPadam
  3. Alahai rajin menolong atuknya yaa..
    Siram takpe, jangan di petiknya hehehe

    BalasPadam
  4. "Where Drop The Gravy If Not On The Rice" 🤣🤣🤣🤣

    BalasPadam
  5. kan main rajin cucu comey wfh

    BalasPadam
  6. comel jer jari tu nak tekan keyboard, hahhaha

    BalasPadam
  7. Mewarisi minat atok ya. Bagus-bagus.

    BalasPadam
  8. tu dia wfh yea..comei je..die tinggal dengan wak ke

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cucu wak ni duduk melaka
      Wak kat JDT
      Dah lama dia tak dapat balik kampung sebab PKP

      Padam
  9. Hebat betul gaya cucu wak tu ber-WFH.

    BalasPadam
  10. Mana tumpahnya kuah kalau tak kedalam pinggan..adagaya la ber wfh tu

    BalasPadam
  11. wahh cucu seng mbarep yo kangji?

    BalasPadam
  12. wah rajinnya cucu wak berkebun. moga cucu wak membesar dengan sihat

    BalasPadam
  13. budak2 skrg advance..dri kecil pandai komputer tak perlu ajar lagi 😁

    BalasPadam
  14. hamboi kemain dia WFH dengan berkebun hihi.. comel je :)

    BalasPadam
  15. wahh cerdik bertani ya..ikut atuk dia nie

    BalasPadam
  16. kadang2 budak2 ni lagi pandai mengelolakan komputer, kan?

    BalasPadam
  17. hahahaha fokus ye berwfh dan bertani! Comel betul si kecik ni

    BalasPadam
  18. Comei cucu wak, rajin tolong siram pokok.

    BalasPadam
  19. Rajin cucu atok bakal.jadi petaninmoden berjaya ni

    BalasPadam
  20. Bijaknya cucu wak, komputer handal bercucuk tanam pun handal.

    BalasPadam
  21. Ambocucu atok sorg nih hehee ^_^

    BalasPadam
  22. wahahaha.. harini adik yang punya pc.. hehehe

    BalasPadam