Rabu, 9 Jun 2021

WW 215 : Gugur Dah

 Salam bertani


Salam bertani

25 ulasan:

  1. wahhh.. sedapnya! durian jenis apa ni? terus teringat rumah cikgu aziz. nk gi booking durian. hehe

    BalasPadam
  2. Wakkkk...kalau dkt saya dh p jalan2 umah wak dah minta sebiji dua durian

    BalasPadam
  3. Wakkkk...kalau dkt saya dh p jalan2 umah wak dah minta sebiji dua durian

    BalasPadam
  4. Tahniah! Gembira tengok tanaman membuahkan hasil.

    BalasPadam
  5. Alhamdulillah..byk hasilnya..

    BalasPadam
  6. Alhamdulillah...
    Tak nak buat contest ke Wak..Hadiahnya durian...mesti meriah...hihihi

    BalasPadam
  7. Wes panen yo wak... lumayan

    BalasPadam
  8. Wallaaa.. nak jugakkkkk durian

    BalasPadam
  9. wak kampung kat mana ni....huhuhu kalau dekat nak pi beli durian fresh dari kebun...huhuhu telan liur je tenguk

    BalasPadam
  10. sedapnya wak.. sy dh berapa thn ni x mkn durian mampu tgk ja...

    BalasPadam
  11. Wakkk.. saya otw bawak lori ni hahahaha

    BalasPadam
  12. allahu wak, rezeki doyan nii Alhamdulillah

    BalasPadam
  13. Banyaknya, wak! Tak boleh makan semua ni, kang demam. Meh tolak kat sini sikit. Hehe..

    BalasPadam
  14. peminat durian pasti suka ni..byk gugurnya tu

    BalasPadam
  15. Alhamdulillah. Sakan makan durian lah lepas ni wak hahaha

    BalasPadam
  16. jual kat shopee je wak... pasti ada yg nak beli..

    BalasPadam
  17. Hari ni SA pun ada beli durian kg kawen..4 biji RM138...teringin nak makan durian kan...beli gak durian buat tempoyak rm40 SEBAKUL...

    BalasPadam
  18. Sedapnyaaa.. tapi saya bukan peminat fanatik doyan.. cuma suka ler. makan beberapa ulas tuu.... Tekak nak manggis la plak

    BalasPadam
  19. Sedapnya durian fresh from pokok. Alhamdulillah banyak dah gugur tu

    BalasPadam