Ahad, 16 Januari 2022

MB 180 : Sijil Habis Belajar

 Salam bertani

Anak dara bongsu wak tu kira dah habis belajarlah. Sekarang dah kerja tempat dia buat LI dulu. Dia ada tunjuk kat wak sijil yang dia dapat dari sekolah dia belajar tu.




Salam bertani.

37 ulasan:

  1. Tahniah Wak. Semoga ceria ceria selalu wak dan family.

    BalasPadam
  2. Tahniah Izazi dan ibu ayahnya....
    Unik nama anak dara Wak..
    BAca dari depan pun Izazi
    Baca dari belakang pun Izazi

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah tahniah izzati ayah/maknya...bkn calang2 pencapaiannya hebat sungguh

    BalasPadam
  4. uniknya nama dia. tahniah izazi, semoga lebih maju in future :)

    BalasPadam
  5. tahniah...jrg jmpa nama izazi

    BalasPadam
  6. alhamdulillah..selesai satu bab

    BalasPadam
  7. wahhh tahniah wak, dah selamat kerja...

    BalasPadam
  8. Tahniah, buat Izazi. Tentu manis dan lawa orangnya macam isteri wak.

    BalasPadam
  9. Alhamdulillah dan Tahniah anak dan Wak, Terbaik.

    BalasPadam
  10. Alhamdulillah... tahniah buat wak sekeluarga... semoga anak wak terus berjaya dalam kerjayanya...

    BalasPadam
  11. Tahniah Wak. Pandai semua anak Wak. Tak macam anak anak saya...

    BalasPadam
  12. Tompang bangga... Boleh framekan....

    BalasPadam
  13. Wah…Tahniah wak dan anakanda πŸ‘πŸ½
    Kelas pertama…hebat!

    BalasPadam
  14. Alhamdulillah terus bekerja di tempat LI.

    BalasPadam
  15. tahniah Izazi! RIngkas namanya, saya suka!

    BalasPadam
  16. Alhamdulillah..Tahniah untuk anak bongsu wak dan wak sekeluarga. First class dan Anugerah NC lagi tu.

    BalasPadam
  17. Alhamdulillah syukur. Tahniah utk si bongsu dan Wak sekeluarga. Cemerlang sangat pencapaiannya alhamdulillah.

    BalasPadam
  18. Bkn kaleng2 tu wak..1st class..Tahniah

    BalasPadam
  19. selamat dan sukses untuk Wak dan keluarga amiiin

    BalasPadam
  20. Alhamdukilah tahniah buat Wak dan anak.. moga terus berjaya..

    BalasPadam
  21. Tahniah Izazi. First Class tu...hebat!

    BalasPadam
  22. Alhamdulillah.. Tahniah Wak dan anak..

    BalasPadam
  23. WOW ! Tahniah wak. Nama Wak Tuan Mazlan ya. hihi

    BalasPadam
  24. Tahniah! rezeki terus dapat pekerjaan

    BalasPadam
  25. tahniahnyer kangji πŸ‘πŸ‘

    BalasPadam
  26. Tahniah. Wah anak anaknya pun hebat hebat belaka

    BalasPadam
  27. Wah. Tahniah Izazi & wak. 1st class & AC lagi. Terbaiklah.

    BalasPadam
  28. Tahniah wak. Murah rezeki anak wak.

    BalasPadam
  29. Alhamdulillah wak...tahniah anaknya cemerlang.

    BalasPadam
  30. Alhamdulillah.. Tahniah buat anak wak dan juga wak..

    BalasPadam
  31. Tahniah Izazi dan wak suami isteri. Bijaknya anak wak. Alhamdulillah.

    BalasPadam
  32. wahh.. tahniah ! Nak menitik rasa air mata bila tengok betapa bapak begitu gembira berkongsi kejayaan anak

    BalasPadam
  33. wah..congrats to anak wak & congrats to wak juga..

    BalasPadam
  34. Alhamdullilah.. Tahniah Wak dan anaknya ya..

    BalasPadam
  35. Alhamdulillah dah setel dah semuanya ye wak. Tahniah

    BalasPadam