Isnin, 3 Januari 2022

MB 179 : Sarapan Pagi Isnin

 Salam bertani

Hujan hujan pada pagi ini, wak dan pn is3 bersarapan bubur nasi aje. Menu merangkap untuk makan tengah hari sekali.





Salam bertani.

32 ulasan:

  1. Ini pun dah sedap ni wak. kalau saya, cukup sekadar bubur nasi + ikan bilis dengan kicap lemak manis Jalen. Hi3 ๐Ÿ˜Š

    BalasPadam
  2. bubur nasi banyak lauknya sedap tu

    BalasPadam
  3. Sedap bubur nasi dengan lauk pauk macam tu. Alhamdulillah.

    BalasPadam
  4. Meriahnya lauk bubur nasi wakkkk... tentu sedap dan berselera masing-masing menikmatinya.

    BalasPadam
  5. merangkap menu tghari, sedqpp semuanya

    BalasPadam
  6. Meriahnya Wakk bubur nasinya.. dah macam kedai makan.. agak lama juga tak masak bubur..

    BalasPadam
  7. Sedapnya makan bubur berlauk...boleh buat la nanti...

    BalasPadam
  8. Sedap tengok. Lagi-lagi ada telur masin.

    BalasPadam
  9. Wah.. Meriah betul lauk untuk bubur wak tu.. Paling sedap telur sambal tu..

    BalasPadam
  10. Wah banyak bahan sampingan/lauk. Sejuk-sejuk sedap juga makan bubur nasi.

    BalasPadam
  11. Nampak lazatnya makanan! Teringin pulak jadiknya...

    BalasPadam
  12. masya Allah...ini febret saya ni wak!

    BalasPadam
  13. Sedapnya makan bubur nasi berlauk.mcm ni
    http://www.mamapipie.com/2021/12/20-top-commentor-tahun-2021-blog.html

    BalasPadam
  14. Sedapnya Wak!
    Teringin la pulak huhu...

    BalasPadam
  15. makan bubur pun sedap. saya suka sangat makan bubur kat Kampung Baru, KL

    BalasPadam
  16. Masha ALlah terliur saya hehehe

    BalasPadam
  17. Wah sedapnya menu dia..meriah. hujan2 makan camni mmg sedap

    BalasPadam
  18. Salam tahun baru... lapar lak tgk

    BalasPadam
  19. dapnye bubur, meriah plak lauk nya..dap dap!

    BalasPadam
  20. banyak tu lauknya wak. dolu2 kalau aruah mak buat bubur tapi bubuh santan. layan dengan sambal tumis je wak. 1 periuk besar ulang-ulang makan apa lagi kalau musim hujan.

    BalasPadam
  21. Wow meriah nyer wak ๐ŸŒน๐ŸŒน

    BalasPadam
  22. Terliur tengok paduan semua menu-menu tu

    BalasPadam
  23. Nampak sedap tu Wak.. meriah lauknya..

    BalasPadam
  24. Meriah betul hidangan sarapan wak ๐Ÿ˜Š

    BalasPadam
  25. Sesekali makan bubur nasi berlauk macam ni memang sedap. Ubah selera dari kebiasaan. Sedapnya!

    BalasPadam