Rabu, 24 Mac 2021

WW 210 : Gulai Telur Sotong

 Salam bertani


Salam bertani.

37 ulasan:

  1. alhamdulillah sedap sgt tu

    BalasPadam
  2. jarang boleh jumpa telor sotong... dah lama tak jumpa.

    BalasPadam
  3. sedap nampaknya tu wak, tapi kalau dana selalu potong kecik senang nk makan wak hehehhe...

    BalasPadam
  4. tu gulai apa tu?
    mcm gulai rendang?
    mcm gulai lemak..
    mcm gulai... gulai... erk...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Gulai lemak pedas agaknya.
      Wak tau makan aje.

      Padam
  5. Telur sotong masak gulai, sotongnya masak apa huhuhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang beli telur sotong frozen
      Kata penjual tu, produk daripada sabah

      Padam
  6. Sedap tu telur sotong. Pernah makan kerabu telur sotong di Hatyai.

    BalasPadam
  7. pernah sekali mkan telur sotong kat kedai nasi kandaq kt Penang..

    BalasPadam
  8. pekat kuahnya tu. Tak pernah makan telur sotong. Beli sotong biasa jarang ada telurnya.

    BalasPadam
  9. Sotong punya telor ke WP.
    Kesian Mrs. A tak pernah makan telor sotong.
    Gulai tu pekat macam rendang pun ya

    BalasPadam
  10. Sedapnya telur sotong ๐Ÿ˜‹

    BalasPadam
  11. Rasanya pernah sekali je try makan kat kedai.

    BalasPadam
  12. ini kalau dekat kedai nasi kandar, mmg miskin dompet hehe

    BalasPadam
  13. Alahai wak...fav SA ni...dapnyaaaaa

    BalasPadam
  14. Terbaik menu nya ini. Makan dengan nasi panas!

    BalasPadam
  15. saya tak pernah makan telur sotong, cam tak pernah lak tengok. nampak sedap

    BalasPadam
  16. gedine sotong kuwi tuku nangdi wak kangji?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tuku neng pasar
      Udhuk sotong tapi endock ea

      Padam
  17. Saya gagal mengenali makanan ini...sel- sel otak belum berhubung..hihihi

    BalasPadam
  18. wah... rare punya masakan ni... pernah makan kat restoran nasi kandar sekali, terliur punya pasal... sekali tu jer makan... mahal ya amat... hahaha

    BalasPadam
  19. Makan sotong pun boleh kira dengan jari. Lagilah telur sekali kut makan.

    BalasPadam
  20. Buat terliur saja lihat makanan ni.. Telur sotong...Fuh, sedap ni..

    BalasPadam
  21. Anak saya suka beno telur sotong tapi tak pernah beli dan masak.. nanti nak cuba gak laaa

    BalasPadam
  22. Nampak sedap gulai telur sotong nie.. nanti boleh lah cuba masak juga..

    BalasPadam
  23. lauk kayangan ni wak kalau mkn di mamak... hehehehe

    BalasPadam