Isnin, 8 Mac 2021

MB 157 : Kesilapan Ketika Menggunakan Air Fryer

 Salam bertani






Salam bertani.

27 ulasan:

  1. Yang selalu guna kena cakna.

    BalasPadam
  2. ada 1 di rumah tpi jarang pakai..mmg sihat guna airfryer

    BalasPadam
  3. jimat tenaga fizikal guna air fryer ni, hehe

    BalasPadam
  4. Rumah Mrs. A takde air fryer pun huhuhu

    BalasPadam
  5. dulu mse pkai takot nk balikkan..rupanya klo tengah masak boleh je keluarkan heheh

    BalasPadam
  6. kita belum ada air fryer lagi wak, belum sampai seru lagi nk beli heheheh

    BalasPadam
  7. tak tahu pulak kena guna jugak minyak sebab selalu jumpa resipi memang tak letak minyak pun

    BalasPadam
  8. ooh kayak ngono kangji.. ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…

    BalasPadam
  9. ada juga guna wak tapi jarang2, selera melayu ni sedap lagi goreng di dapur gas hehe :)

    BalasPadam
  10. saya xde air fryer wak... masih guna cara lama tuk memasak hehe

    BalasPadam
  11. Bagus tips yang wak kongsikan..

    BalasPadam
  12. terima kasih kongsi info wak, walaupun belum beli tapi dapatlah tambah ilmu.

    BalasPadam
  13. Ohh macam tu. Tak tahu pun pasal ni wak sebab tak ada air fryer :)

    BalasPadam
  14. Wak ni, macam tahu-tahu je saya baru beli air fryer. Baik, timasih, share info, wak.

    BalasPadam
  15. Best guna air fryer. Jimat masa dan tenaga.

    BalasPadam
  16. TQ for tips wak. Mama ni mmg xpenah panaskan air fryer huhuu

    BalasPadam
  17. thanks for the tips, wak...

    BalasPadam
  18. Saya suka guna air fryerr... kebiasaannya memang tak guna minyak.. aduh.. tq share info

    BalasPadam
  19. memula konfius baca point 6 dengan 7, lepas tu baru faham..sembur minyak pada makanan masa kat luar air fryer lagi..jangan sembur masa da kat dalam air fryer..okayy

    BalasPadam
  20. Ada Air Fryer tapi jarang guna...acaner tu?

    BalasPadam
  21. Terima kasih Wak kongsi info nie. Rumah saya pun ada juga Air Fryer nie tapi tak guna pun lagi..

    BalasPadam
  22. tgh planning nak beli ni huhuh

    BalasPadam