Sabtu, 10 Oktober 2020

Cucu Atuk Dah Pandai Bawa Motor Besar

 Salam bertani.

Hujung minggu ni, cucu wak yang duduk Melaka tu pulang ke kampung selama tiga hari. Kebetulan pn is3 (neneknya) dah belikan sebuah motor besar sempena hari jadinya yang pertama baru-baru ini. Suka betul dia menunggang motor barunya.



Bergaya dengan motor barunya.
Kaki pun belum sampai nak tekan power


Ronda-ronda di halaman rumah atuk aje.
Dah pandai mengawal hendal ke depan, kiri dan kanan.


No plat manantah
Macam Pahang tapi nombornya lebih


Gimik aje.
Padahal pergerakan mengikut remote control.

Esok cucu atuk dah nak balik Melaka.

Salam bertani.

28 ulasan:

  1. Uiii motor besar!! Nice lawa motor tu!

    BalasPadam
  2. ni lesen motor besau ni walau kaki tak sampai.

    BalasPadam
  3. Wah comel je , boleh senangla ambil lesen ni

    BalasPadam
  4. waoww!! acik nak kirim beli santan kat kedai boley??

    BalasPadam
  5. comelnya dia.. muka happy dpt bwk moto ni

    BalasPadam
  6. Seronok la bawa motor. Kawasan luas.

    BalasPadam
  7. Suka dia dapat duduk atas motor tu

    BalasPadam
  8. Bertuahnya cucu atuk dapat motosikal nenek pula yang belikan ya.

    BalasPadam
  9. alolo..comel cucunya bawa moto..nanti bawak atuk jalan2...hehe

    BalasPadam
  10. Memang bergaya sungguh cucu wak ni. Cantik motor barunya!

    BalasPadam
  11. comel nek moto.. hati2 satgi jatuh.. hehe

    BalasPadam
  12. Kerlas nenek ny..beli motor besor utk cucu ny...

    BalasPadam
  13. Alhamdulillah.HeheheheBergaya dihalaman rumah atok.

    BalasPadam
  14. Seronok cucu wak dapat motor besar. Boleh ronda ronda laman rumah atok nenek.

    BalasPadam
  15. Bergaya betul cucu Atok dgn motor besarnya :)

    BalasPadam
  16. seronoknya .. Sengih sampai ke telinga.. Kasut mana kasut??? hahah

    BalasPadam
  17. kemain handsome dan bergaya dia membawa motor.. hehehe

    BalasPadam