Rabu, 18 Disember 2019

WW 157 : Ceker Ayam Goreng Ungkep

Salam bertani



Salam bertani.

29 ulasan:

  1. Alamak, tak mkn kaki ayam.. huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Rugi tak makan kaki ayam Fiza
      Mengandungi kalogen buat awet muda.

      Padam
  2. saya suka masak sampai empuk sangat wak... best makan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ni pun dah empuk dana.
      Masak ungkep, tutup sampai kering hingga keluar minyak.

      Padam
  3. layan... kalau anak bujang no. 2 ammi tu..satu-satu jari ayam tu dia kelebet

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang pebret wak kaki ayam ni.
      Buat sop pun sedap, buat tom yam pun ok.

      Padam
  4. Ejulz x pandai makan kaki ayam 😂

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cubalah.
      Kaki ayam ni lambang kerajinan dan rezeki.

      Padam
  5. Camne tu Wak...dah di goreng, lepas tu masak ungkep?

    Nampak sgt saya tak pandai memasak..haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sebenarnya masak ungkep
      Tapi masak sampai kering sehingga ceker tu benar2 lembut.
      Jadilah goreng ungkep

      Padam
  6. sedap, saya suka sup kaki ayam. anak2 pun layan suka makan ^_^

    BalasPadam
  7. Saya suka buat sup..rebus smp empuk..terlerai tulang2..huhu nikmatnya

    BalasPadam
  8. kalau masak rendang jugak... hehe tak pun celup tepung...

    BalasPadam
  9. uncle suka ni... antara bahagian ayam yang paling jurang lemak...

    BalasPadam
  10. nampak sedap juge kaki ayam tu

    BalasPadam
  11. Kalau kat rumah berebut dengan anak2 ni.. ;)

    BalasPadam
  12. SA suka jer kaki ayam, awet muda tu...banyak collagen

    BalasPadam
    Balasan
    1. Selain kalogen, ada banyak khasiat lain kaki ayam ni

      Padam
  13. Ceker tu kaki ayam rupanya 😅. Sedap juga kalau masak kicap..

    BalasPadam
  14. kalau kaki ayam tu ayam organik/ ayam kampung/ ayam pencen, saya makan lah. kalau ayam bandar, ermmmmmm tak makan hahaha.

    BalasPadam
  15. Alamak! Tak makan kaki ayam. Penggemar kaki ayam mesti suka dalam makan kaki ayam.

    BalasPadam
  16. Selalu Sha buat sup je.. huhuhu..

    BalasPadam
  17. sedapnya wak ... kalau kat sini dah buat kerabu kaki ayam dah

    BalasPadam
  18. Wow rare Ni kaki masak ungkep

    BalasPadam