Isnin, 16 Disember 2019

MB 115 : Kudapan Musim Banjir

Salam bertani


Salam bertani.

33 ulasan:

  1. Ya Allah , dugaan apakah ini . Sedapnyaaaa 😭😭😭

    BalasPadam
  2. Sedapnya wak... Lama tak makan.

    BalasPadam
  3. tak pernah makan ni..nampak menarik tu pisang dengan kelapa

    BalasPadam
  4. Pisang nangka memang ngam jika direbus. Saya cicah gula je. Tak ada kelapa parut.

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum wp,
    musim hujan, makan apa pun sedap. pisang rebus, ubi kayu hehehe..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wkmsalam Ustaz.
      tapi anak2 zaman sekarang tak makan pisang rebus.

      Padam
  6. Sedapnya.Lama tak makan pisang rebus.

    BalasPadam
  7. lamanya x makan pisang rebus..

    BalasPadam
  8. Dah lupa Mrs. A bila ntah last makan pisang rebus ni.
    Nampak menyelerakan tu WP

    BalasPadam
  9. waalaikumussalam. ubi rebus, pisang rebus. cicah nyioq. sedap nyaaaaaaaaa

    BalasPadam
  10. Asalamualaikum..apa khabar sahabat.. sedap nampak tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wkmsalam
      Sihat cikgu.
      Musim hujan ni, kudapan pisang rebus untuk mengimbau zaman banjir kecik2 dulu

      Padam
  11. uishhh. favorite abi den niii. orang perak suka pisang hehehe

    BalasPadam
  12. pisang rebus ke tu wak :) sedap tu :)

    BalasPadam
  13. Pisang kukus ke rebus nie wak? sedapnya dimakan waktu hujan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pisang rebus
      Makan dengan kelapa parut (yang muda sikit) yang digaul dengan gula.
      lawannya kopi gebres.

      Padam
  14. Pernah tengok tapi tak pernah makan.. ni kalau makan panas2 sedap ni kan.. ;)

    BalasPadam
  15. SA x pernah makan lagi pisang kukus..nampak macam sedap

    BalasPadam
  16. musim ujan rasa nak makan ja kan haha..skg musim ujan..so jgn nak berdiet sgt haha...pisang kukus tu sdpppp

    BalasPadam
  17. Tak pernah lagi makan pisang cara macam ni. Guna pisang apa ni wak?

    BalasPadam