Jumaat, 13 Disember 2019

Aktiviti Musim Hujan

Salam bertani

Budak-budak kat rumah ni, kalau musim hujan takde kerja lain.
Cari port yang selesa buat tahi mata.


Enon


Momoy


Aai


Netnet


Teteh


Olie

Salam bertani.

39 ulasan:

  1. peminat kucing rupanya...jgn dibiar berak merata wak hehe

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. kalau tido siang2 mesti nak cari kotak.
      Kalau malam masuk kandang

      Padam
  3. Gebu2 semuanya...pandai dia cari tempat landing..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kebanyakannya overweight sebab makan tido aje kerjanya

      Padam
  4. Hehehehehehhe.Masing-masing ada tempat masing-masing.Bagusnya la..selesa..ke jumpa dalam mimpi.

    BalasPadam
  5. Masing-masing ada tempat tidur ye.

    BalasPadam
    Balasan
    1. mereka suka cari kotak kosong buat tempat tido

      Padam
  6. budak2 tu tak nak tido ngan bapak nya ke..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bapaknya tak berapa kisah.
      Emaknya yang bela dan uruskan

      Padam
  7. Ramainya dak2 bulus pak WP 😆

    BalasPadam
  8. amboi..ramainya umat...sejuk2 semua cari port nak bergulung ye

    BalasPadam
    Balasan
    1. Untung jadi mereka
      makan tido dan berak encing aje.

      Padam
  9. port² favourite dak dak meow ni bertahi mata

    BalasPadam
  10. Wah.. Ada port masing-masing.. Ini kalau salah port, mau bercekau nie.. 😂

    BalasPadam
  11. musim sejuk xlarat nak aktif tidur je la

    BalasPadam
    Balasan
    1. Budak2 ni memang kurang aktif sebab dah overweight

      Padam
  12. Hahahaha..sedap la depa tido lepas ni..takde dah merayau..sejuk kan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Budak2 ni memang jarang2 merayau jauh2.
      Melepak kat rumah aje

      Padam
  13. Alahaiiii , ramainyaaa anak-anak wak . Macam-macam nama . Kalau dah minat kan , tak boleh buat apa. Murah rezeki wak bela banyak kucing .

    BalasPadam
    Balasan
    1. Asalnya dulu tak pernah bela kucing.
      Ada seekor kucing datang (orang buang) terus bela.
      Sampai sekarang beranak pinak

      Padam
  14. Sedapnya 'budak budak ' tu tidur sejuk sejuk ni ye..

    BalasPadam
  15. Haha.. sejuk laa mmg Mata lagu je

    BalasPadam
  16. Balasan
    1. Kadang terasa terhibur negok gelagat kucing ..jinak dan mudah kita belai

      Padam
  17. kota: Balikpapan
    pekerjaan: Bisnis
    jumlah pinjaman: Rp4,4 miliar
    Suku Bunga: 1%
    kesaksian koresponden W / A: +6281617538564

    Saya tidak akan berhenti untuk memberikan kesaksian tentang Kantor Pinjaman AASIMAHA ADILA Sah yang Sah untuk saya. Saya tidak pernah berpikir saya akan bertemu dengan pemberi pinjaman pinjaman terkemuka di blog. Saya meluangkan waktu saya untuk memberikan informasi tentang perusahaan ibu muslim saudi arabia karena dia akhirnya menawarkan bantuan pinjaman besar yang tidak bisa ditawar oleh orang lain. Saya terlibat hutang besar dengan debitor dan bank dan saya mencari pinjaman dari pinjaman yang berbeda perusahaan tetapi tidak ada. Sebaliknya mereka membawa kami ke lebih banyak hutang dan akhirnya meninggalkan kami sehingga saya bertemu AASIMAHA ADILA AHMED, yang menawarkan pinjaman meskipun pada awalnya saya pikir itu akan berakhir seperti perusahaan pinjaman lain .. perusahaan ibu muslim itu memiliki reputasi baik dan nyata. Mereka menawarkan kepada saya Rp4,4 miliar dengan tingkat bunga sangat rendah 1%. Saya telah belajar banyak hal dalam hidup sekarang, Jika Anda ketinggalan, jalankan lebih cepat. Jangan pernah menyerah, tidak pernah menyerah, dan bangkit melawan rintangan. Jangan menyerah. Anda seharusnya tidak pernah melepaskan diri batiniah Anda. Jangan pernah menyerah, karena itu adalah tempat dan waktu yang tepat bagi gelombang pasang. Jangan pernah menyerah dan tidak pernah menyerah. Perusahaan ibu muslim tidak berbohong, jangan menipu dan tidak mencuri seperti banyak orang lain yang menipu dan menipu saya. Apakah Anda membutuhkan modal besar, Apakah Anda berhutang, apakah Anda memerlukan pinjaman pribadi. hubungi mereka sekarang, dan pinjaman Anda akan disetujui sesegera mungkin. karena yang berkomitmen dalam melayani klien dan mengangkat orang miskin. Akan menarik untuk mengetahui bahwa semua orang di daerah saya melamar dan mendapatkan pinjaman dari mereka. Terapkan sekarang dan bebas dari tangan scammers pinjaman.
    Daftar Sekarang: (aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com)
    Pusat bantuan W / a: +447723553516
    E-mail; jurjanibude0811@gmail.com

    BalasPadam
  18. Numpang promo ya Admin^^
    ajoqq^^com
    mau dapat penghasil4n dengan cara lebih mudah....
    mari segera bergabung dengan kami.....
    di ajopk.club....^_~
    segera di add Whatshapp : +855969190856

    BalasPadam