Rabu, 29 Julai 2020

WW 183 : Atuk Pun Tak Pakai Kasut Adidas

Salam bertani


Cucu wak balik kampung.
Umur baru 11 bulan, belum pandai jalan dah pakai kasut adidas




Sebesar tapak tangan aje.

Salam bertani.

30 ulasan:

  1. comelnya kasut adidas cucu jenama berkualiti n tahan lama...atuk boleh je beli satu saing dgn cucu

    BalasPadam
  2. Kasut sekejap boleh pakai.

    BalasPadam
  3. Budak-budak sekarang memang mewah dan susah hendak tahu erti 'susah'... :)

    BalasPadam
  4. harga bukan kaleng-kaleng tuu!

    BalasPadam
  5. dasyat budak2 sekarang ni.. hehe.. rezeki masing2. Ada juga nak beli botol susu pun susah..

    BalasPadam
  6. Amboii cucu wak. Cantiknya kasut.

    BalasPadam
  7. Kasut Batman tu saya suka 🤭

    BalasPadam
  8. untunglar wong sak iki., sugeh2 banget

    BalasPadam
  9. Tentu comel bila dipakai sikecil

    BalasPadam
  10. Masa kecik dulu aku sarungkan sandal Abibas je, Wak... Hehehe

    BalasPadam
  11. Alhamdulillah .. rezeki cucu tu namanya..

    BalasPadam
  12. comelnya kasut ..

    Saya suka baby kalau keluar pakai kasut walaupun tak boleh jalan. Nampak kemas.nampak selamat.. Rasa geram je kalau nampak baby yang mak ayah dukung atau duduk dalam stroller tapi kasut atau stokin tak dipakai kan..

    BalasPadam
  13. wahh...kasut kecik2 dh cntik..kite tkde pon kasut adidas...kekek

    BalasPadam
  14. Alahai comelnya wak kasut tu hehee :)

    BalasPadam
  15. Amboi kecil-kecil lagi dah pandai bergaya.
    Kasut pun saiz comel-comel :)

    BalasPadam
  16. sy belikan jenama biasa2 je kat anak2 saya...

    BalasPadam
  17. alololo...cantik kasutnya wak, tuan kasut pun mesti comel. Semoga menjadi insan cemerlang :)

    BalasPadam
  18. Wah kecik2 dah pakai adidas...

    BalasPadam
  19. Anak- anak zaman sekarang...semua branded kan...ye la mak ayah dulu kecik2 x dapat kan..sama gak ngan SA...

    BalasPadam
  20. Pakai adidas baru style tok.

    BalasPadam
  21. SelesA Tu wak Batu nak Belajar berjalan

    BalasPadam
  22. zaman sekarang wak. comel kasut cucu wak

    BalasPadam