Ahad, 28 November 2021

Kent Dah Sihat

 Salam bertani.

Selepas sebulan Kent keluar wad, nampaknya dia dah benar-benar sihat. Dah kuat makan dan berat badannya juga sudah bertambah. Alhamdulillah semoga Kent sentiasa sihat dan ceria.


Alhamdulillah, Kent dah sihat
Kent ucap terima kasih kepada sahabat2 maya
yang mendoakan keafiatannya


Kelegkapan di bilik Kent


Kent sedang minum


Bekas minuman Kent
Airnya mengalir 24 jam


Bekas pasir


Dulu pun dia pernah bergambar di sini


Badan pun dah bertambah beratnya


Santai petang bersama Echah dan Otto

Salam bertani

36 ulasan:

  1. Alhamdulillah, syukur Allah swt telah mengembalikan kesihatan Kent. Happy for u, Wak 😍

    BalasPadam
  2. ALhamdulillah.. wah hebatlah Kent ada bilik sendiri!

    BalasPadam
  3. Alhmdulillah.. haha kent, jaga sop jgn merayap sgt hehe

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah. Kent kena bersyukur selalu sebab ada family yang sentiasa menjaga kebajikan Kent. Doakan yang baik-baik untuk Wak sekeluarga ya Kent.

    BalasPadam
  5. lawanye corak kent ni... ;p alhamdulillah dh sihat

    BalasPadam
  6. Ya Allah, bila nampak kent sekarang rasa terharu sangat. Dah pulih dia. Bulu dah bersinar semula. Muka dah tak layu lagi. mata dan kembali bersinar. MasyaAllah. Terus sihat ya kent dan kawan-kawan.

    BalasPadam
  7. Alhamdulillah kent sihat n semakin berisi

    BalasPadam
  8. alahaiii comelnyaaa awak Kentt .... terus sihat okay ?

    BalasPadam
  9. Amboi Kent, hebatnya tempat minum dia :)

    BalasPadam
  10. Alhamdulillah dah ok! Hi Kent! take care! hihi

    BalasPadam
  11. Alhamdulillah kent dah sihat.
    Serba canggih kelengkapan dalam bilik Kent.

    BalasPadam
  12. Alhamdulillah...
    Wah,hebat tempat tinggal Kent.
    Kalau jump Kent tengah hutan...kompius ni

    BalasPadam
  13. untung kent di jaga bak raja gitu...
    alhamdulillah kent dah sihat, makin nakal lah lepas ni ya Kent...

    Ginger dana pulak malam tadi dah pergi wak, sedihnya... takde dah kucing warna oren lagi di rumah kami. Dua beradik warna oren dah pergi selamanya... sedihnya Allah saja lah yang tahu

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang sedih sangat kalau kucing belaan kita mati.
      Baru2 ni kucing tua wak pun mati. Umurnya dah 15 tahun,
      gigi satu pun dah takde, kira mati tualah.
      Kucing datang jadi penyebab permulaan wak bela kucing.

      Padam
  14. amboii... kent siap ada bilik sendiri. kita tak pernah ada bilik sendiri. asyik kena kongsi bilik je

    BalasPadam
  15. kent ada bilik sendiri ya, kucing kayangan ni kiranya =)

    BalasPadam
  16. Alhamdulillah kent dah sihat. Cantik sungguhlah Kent ni Wak.
    Canggih bekas minum Kent.

    BalasPadam
  17. Alhamdulillah.. semoga Kent terusan sihat.. corak badannya sama dengan kucing adik saya si Beckham..

    BalasPadam
  18. Alhamdulillah kent dah sihat. Menawan sungguh dia.

    BalasPadam
  19. Encemnya Kent.
    Alhamdulillah tumpang gembira Kent dah sihat

    BalasPadam
  20. X bleh tahan tengok ada bilik sendiri tu..semoga kent makin sihat ye

    BalasPadam
  21. Nak tompang tido bilik Kent la cmani.

    BalasPadam
  22. Alhamdulillah Kent dah sihat. Dah bertambah macho :)

    BalasPadam
  23. Uniknya corak bulu pada badan kent .tertarik tengok . Semoga kent kembali sihat

    BalasPadam
  24. cantiknya bulu kent bukan sebarang bengal ni. semoga sentiasa sihat

    BalasPadam
  25. Cantiknya bulu Kent nie.. alhamdullilah dah sihat dah ya..

    BalasPadam
  26. sihat kent bulat matanya. Corak bulu dia cantik lah.

    BalasPadam