Rabu, 20 Oktober 2021

WW 227 : Otto Mandikan Adik


Salam bertani


 







Salam bertani






29 ulasan:

  1. Baik betul budak otto ni bersihkan adik. Pasni dapat upah tak tu?

    BalasPadam
  2. Fluffy betul tengok bulu si adik tu.

    BalasPadam
  3. Comel dan sweet je.
    Si adik tu pun muka seronok je ada yang mandikan ya 😃

    BalasPadam
  4. Kasih sayang...Subahanallah

    BalasPadam
  5. adik beradik comey saayang menyayang

    BalasPadam
    Balasan
    1. Adik beradik lain emak lain bapak lain spesis cuma sama tuan aje

      Padam
  6. Balasan
    1. Mereka bukan adik beradik
      Sama2 pendatang
      Otto ni kucing orang buang masa kecik
      Adik dia tu kucing bulus anak wak punya

      Padam
  7. bagus otto nih, bertanggungjawab betul lah...

    BalasPadam
  8. otto adalah abang yg bertanggungjawab...

    BalasPadam
  9. Alahai! suka sangat adiknya kena mandi dengan Otto.
    Bersihnya bulu si Otto tu

    BalasPadam
  10. Bersih2 sikit mandikan adik tu. Jangan cincai berkerak ketiak nanti

    BalasPadam
  11. Moment yang akan dikenang bila Otto dan adik dah tua nanti🤭

    BalasPadam
  12. Bagus OTTO so takde la adik-adiknya comot...

    BalasPadam
  13. comel dua2 ekor ni. sape name adik otto tu?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Elsa Sara Aishah
      Ada entri tajuk namanya
      Wak panggil Echah aje

      Padam
  14. Alolo sweet ya adik beradik ni

    BalasPadam
  15. comelnya..alalalahaiii sedap gomol ni

    BalasPadam