Selasa, 26 Oktober 2021

Kent Dah Keluar Wad

 Salam bertani

Alhamdulillah berkat doa pembaca-pembaca maya, Kent dah keluar wad hari ini. Penyakit yang dihidapinya semakin beransur pulih dan Kent sudan boleh makan sendiri wet food. Mudah-mudahan Kent akan sihat seperti sediakala sedikit masa lagi.


Sampai rumah terus lending atas katil
6 hari kat vet duduk dalam cage aje


Tengah tunggu daftar keluar wad

Dah siap, jom balik


Tak payah pakai tali keledarlah
Duduk aje diam-diam.


Ubat-ubatan untuk Kent habiskan


Tak apalah asalkan Kent sihat

Salam bertani

36 ulasan:

  1. Alhamdulillah, Kent dah sihat.. syukur3.

    Sy ingatkan bilnya dah cecah riban2 wak

    BalasPadam
  2. Cantik la warna bulu Kent.. ❤️ Alhamdulillah.. Semoga Kent semakin sihat dan kembali aktif.. Berpinar mata tengok bilnye tu wak.. 🥴 Takpa la.. InsyaAllah lebih berganda rezeki wak lepas ni..

    BalasPadam
  3. Subahanallah..tak apa, rezeki tak kan pernah habis..pasti ada ganti yang lebih banyak..aamin.
    Ceria dah kenit kan

    BalasPadam
  4. alhamdulillah, semoga lepasni sihat selalu eh Kent hehe meoww

    BalasPadam
  5. semoga terus sihat pas ni ye kent. in sya Allah..murah rezeki wak

    BalasPadam
  6. 6 hari duduk ward sampai 500 ye wak, dah sayang pejam mata ajelah moga ada rezeki lain nanti ya...

    Nampak sihat segar je dia masa landing kt tilam tu... cepat sihat ye Kent, senang makan ubat tak dia wak?

    BalasPadam
  7. Seramnya tengok bill WP hahhahaha…. Semoga Kent terus sihat.

    BalasPadam
  8. alhamdulillah kent dah sihat. sape nak bayar bil kent tu?

    BalasPadam
  9. Alhamdulillah semoga kent sentiasa sihat. Inilah dugaan jaga haiwan peliharaan. Kos rawatan dia kadang-kadang lagi mahal dpd kos kita. Semoga dimurahkan rezeki, Wak :)

    BalasPadam
  10. Alhamdulillah dah sihat kent berseri wajahnya moga tiasa sht sjhtra...patuh soptu nak pakai juga tali pinggang kledar heh..heh..

    BalasPadam
  11. Yeay! Takpe... janji kent balik...

    BalasPadam
  12. Alhamdulillah... tapi seram pula tengok bil Kent tu.. hehehe

    BalasPadam
  13. fuhhh begitulah kan kalo jadi mak pak atok nenek kakak abang kucing..belanjanya kadang lebih dari diri kita punya..moga Kent cepat sembuh!

    BalasPadam
  14. Kesian Kent! Sedih kalau tengok dia sakit, kan....Mak ai, camtu harganya eh, baru tahu....Teruk jugak sakitnya ni...

    BalasPadam
  15. Bil Kent kalah saya dok wad 4,5 hari hehe..

    BalasPadam
  16. Begitulah pencinta kucing kan WP mereka bukan sekadar kucing tapi ibarat ahli keluarga juga.

    Alhamdulillah didoakan Kent sembuh sepenuhnya seperti sediakala dan Tuan Kent dilimpahi rezeki selalu.

    BalasPadam
  17. fuhhh mahal jugak sampai cecah 500 lebih. Banyak jugak ubat yang Kent kena makan. Semoga Kent cepat sembuh ye

    BalasPadam
  18. Alhamdullilah.. semoga Kent cepat sembuh sepenuhnya. Boleh tahan jugak bil Kent tu ya Wak.. 😅

    BalasPadam
  19. alahai.. kent admitted rupanya... speedy recovery kent

    BalasPadam
  20. semoga cepat sembuh, semoga keluarga WP diberi pahala yang besar sebab sudi jaga kucing macam anak sendiri.

    BalasPadam
  21. Alhamdulillah, semoga kent segera pulih, dan tambah manja. He he ...

    BalasPadam
  22. Tahniah Kent. Semoga terus sihat.

    BalasPadam
  23. Alhamdulillah...
    Rezeki Kent...dapat menumpang kasih dan rezeki dalam keluarga Wak.Semog Allah gantikan dengan pahala yang melimpah

    BalasPadam
  24. semoga cepat sihat cam biasa kent. yea wak, ubat2 kucing lagi mahal dari ubat flu biasa kita kan. tapi demi syg, takpa lah dah rezeki dia

    BalasPadam
  25. Alhamdulillah..Kent dah semakin sihat. Takpe, kucing pembawa rezeki juga :)

    BalasPadam
  26. Alhamdulillah moga Kent beransur sihat sepenuhnya...

    BalasPadam
  27. Alhamdulillah Kent dah discaj...

    BalasPadam
  28. Moga Kent cepat sihat yaa.. alhamdulilah, rezeki ada la tu nanti Allah nak ganti kan..

    BalasPadam
  29. Alhamdulillah yg penting Kent sihat. Tgk bil dia adoyai mcm manusia gak masuk wad

    BalasPadam
  30. Tudia billnya..
    semoga pahala wak sebanyak bulu kucing tu

    BalasPadam
  31. Semoga Kent terus sihat selepas ni. Minta jajan sedap2 kat wak ya, Kent!

    BalasPadam
  32. Alhamdulillah, dah bercahaya balik mata kent...moga terus sihat ye Kent dan moga bertambah murah rezeki Wak..aminn

    BalasPadam
  33. alhamdulilllah dah sihat kent. pelibur lara kan wak

    BalasPadam