Selasa, 31 Ogos 2021

WW 221 : Sembahyang Pun Tak Khusyuk

 Salam bertani

Salam Kemerdekaan




Salam bertani

38 ulasan:

  1. Subahanallah..comel nya..manja2 sikit2 tak apa wak..Rezeki

    BalasPadam
  2. samka jg di sini..ada jg datang time solat..

    BalasPadam
  3. Gambar ke dua tu...geram tgk..manja bkn main lagi..

    BalasPadam
  4. Sama dengan kucing PC wak. masa kita ambil air sembahyang nyenyak tidonya. Bila mula solat je baru rakaan pertama kat tempat sujud tulah dia bangun dan sambung tido..

    BalasPadam
  5. Manja betul ni, geram menengoknya

    BalasPadam
  6. sama wak dgn kucing sy he hee terutama solat suboh suka sgt duk depan kita

    BalasPadam
  7. Aloloo manje dia ngn wak...heheee

    BalasPadam
  8. Amboi comel aih.. Salam Kemerdekaan

    BalasPadam
  9. Gambar kedua tuuuuu πŸ˜‚πŸ˜‚ dia boleh buat muka comel pulakk. Eeeee gerammmm

    BalasPadam
  10. peneman setia menghibur hati..ajak solat sama2

    BalasPadam
  11. salam merdeka WP.

    dia minta didoakan semoga biskut ada stok sepanjang zaman

    :))

    BalasPadam
  12. Selamat Hari Merdeka wak.
    Mengacau wak sembahyang ye Otto Onchet ni.
    Kucing kalau orang sembahyang time tu lah dia nak terlebih manja.

    BalasPadam
  13. manja + comel = geram lak tengoknya..

    BalasPadam
  14. Manja benorrrr tuuu dengan wakkk, kalau dia duk saje takpelah, kalau dia ngap kepala masa sujud tu memang nak kena cubit perut hahaha.

    BalasPadam
  15. Biasa ni.. Orang solat pun nak merapat.. hehe

    BalasPadam
  16. amboiiii...bukan main lagi dia erk..kacau Wak solat....nasib baik comel

    BalasPadam
  17. Ala2 manjanya dia tu... nK mintam dokong tu wak

    BalasPadam
  18. kalau saya terus terbatal dan lari mencicit. takut kucing.

    BalasPadam
  19. Si comel ni macam baby juga kan . Manja je dengan tuannya

    BalasPadam
  20. Hahaha sama macam kucing Saya Wak, angkat je jari tahayat akhir, dia pun sibuk nak gigit jarinya adoiii nnti dia masuk dalam telekung saya..

    BalasPadam
  21. Kalau saya tak khusyuk dah, mesti rasa nak tergelak.

    BalasPadam
  22. kucing ikut menemani tuannya di segala aktivitas..kucing yang sangat adorable

    BalasPadam
  23. siap tenung lagi tu yang lucu hihi

    BalasPadam
  24. Manja sgt dgn tuan dia nak ajak main..

    BalasPadam
  25. Sama memang sah kucing hahhaaa
    Kucing-kucing Mrs. A pun perangai macam ni

    BalasPadam
  26. trs sy teringat video kucing msk dlm kain tuan dia ms tgh solatπŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†

    yg ni punnnn eeee rs nk gigit je

    BalasPadam
  27. Ya Allah πŸ˜‚
    Memang tak boleh khusyuk gini wak.
    Dahlah cantik comel.

    BalasPadam
  28. Tak apa Wak. Kucing haiwan kesayangan Rasulullah.

    BalasPadam
  29. ahahahah kelakor muka dia...dengan telinga nya tu, mesti tengah dengar wak cakap ape...

    BalasPadam
  30. Betul2. Hahah kucing dan anak menganggu

    BalasPadam