Ahad, 25 Ogos 2019

MB 100 : Nasi Lemak Diet

Salam bertani

Jom sarapan 'nasi lemak diet'
Pasti kurus.


Salam bertani.

34 ulasan:

  1. Ni mmg tgh diet ke. Rugi wo nasik lemak coet sgt

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wak tak diet mama
      Kalau menu tu, boleh fengsan kat kebun.

      Padam
  2. Balasan
    1. menu cadangan untuk yang berhasrat cepat kurus.

      Padam
  3. kalau wak sarapan kul 8, pegi kebun kul 9 perut wak dh bekeroncong balik

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau sarapan macam ni, sampai kebun, tido ajelah dana.
      Mana larat nak ngebun.

      Padam
  4. healthy ni..timun banyak..cinonet nasinya..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sebab timun banyak khasiatnya terutama untuk pengidap diabetis, kolesterol dan kanser.

      Padam
  5. Balasan
    1. ha aa buat rasa aje sebab sekali suap dah habis

      Padam
  6. Celah gigi jer nih...hahahaha

    BalasPadam
  7. Fuhhhhh3... Memang diet sungguh nihhhh.... Memang pasti cepat kurussss

    BalasPadam
  8. Hihii....terlebih kurus klu makan ni WP..
    apa khabar tuan rumah :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sihat.
      Wak belum cuba lagi menu tu
      takut pengsan kat kebun nanti.

      Padam
  9. boleh sangat nie..tapi perlukan 10 pinggan la

    BalasPadam
    Balasan
    1. 10 pinggan pun baru 10 suap.
      kenyang makan timun aje.

      Padam
  10. sumbat lubang kat gigi geraham bongsu saya je kalau bnyak ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak taulah sapa yang sujes menu sarapan macam ni.

      Padam
  11. ya Allah..baik makan timun aje...hahahhahaha

    BalasPadam