Rabu, 8 Jun 2022

WW 244 : Cempedak

 Salam bertani





Salam bertani

34 ulasan:

  1. Bergayut2 tu wak... Tak sabar nak tengok kejadian cucur cempedak pulak.

    BalasPadam
  2. Meriahnya buah.. Syok betul kalau dekat dengan wak.. Sakan saya membeli buah-buahan.. hehehe

    BalasPadam
  3. Ini dalam pagar ke luar pagar...?

    BalasPadam
  4. cempedak neng kebon wak neng kampong asek dinyolong wong wae.. huhu

    BalasPadam
  5. Waaa dah musim yaa Wak.. sedapnyaaa di goreng..

    BalasPadam
  6. lebatnya wak oi, bila dah masak ni memang wangi je kalau masuk kebun ye wak

    BalasPadam
  7. Meriahnya dia berbuah!
    Di kebun ayah mertua kurang menjadi tahun ni.

    BalasPadam
  8. Aduhaiiii wakkk banyaknya. Order grab ato kl sampai tak wak.

    BalasPadam
  9. Wah, geram tengok buah cempedak membesar dengan jayanya!

    BalasPadam
  10. sodap digoreng...tp pastu sodap sendawa kembung perut ahaksss

    BalasPadam
  11. Ramainya cempedakkkk..
    Jangan ada yang berbuah di luar pagar🤭

    BalasPadam
  12. inilah yg dipanggil buah cempedak di dalam pagar, ye tak?

    BalasPadam
  13. sedap cempedak bergelantungan...menantikan dibelah pastilah manis daging buahnya

    BalasPadam
  14. Banyakknya buah...alhamdulillah

    BalasPadam
  15. Alhamdulillah lebat sungguh cempedak xlama dpt tuai hasilnya

    BalasPadam
  16. Terus saya rasa nak berpantun

    BalasPadam
  17. Bestnya banyak buah cempedak

    BalasPadam
  18. Adui sedapnya wak.. Nak sikit

    BalasPadam
  19. Saya tak boleh makan cempedak banyak sangat. Nanti angin. Walaubagaimanapun, saya peminat cempedak! kalau digoreng lagi lah sedap.

    BalasPadam
  20. Subhanallah...banyak hasilnya..

    BalasPadam
  21. buah cempedak neng kebonku wes dinyolong wong., huhuhu

    BalasPadam
  22. Buat favourite masa kecik-kecik. Dah semakin berusia tak boleh makan banyak.

    BalasPadam
  23. good post 😊 would you like to follow each other? if the answer is yes, please follow me on my blog & i'll follow you back. https://camdandusler.blogspot.com

    BalasPadam
  24. Wah.....merialinga buah cempedak wak.

    BalasPadam
  25. sedapnya kalau dah masak ni..bleh buat cucur cempedak...

    BalasPadam
  26. Seronok tgk buahnya lebat betul. Cempedak goreng favourite mama

    BalasPadam
  27. Cantik-cantiknya buah cempedak WP

    BalasPadam
  28. Meriahnya buah cempedak.. sedap buat goreng nie..

    BalasPadam
  29. Terliur pulak pepagi nengoknyaaaa

    BalasPadam