Rabu, 23 Oktober 2019

WW 150 : Entri Dulu-dulu

Salam bertani

Tajuk :  Ternakan Lembu 4

Tarikh : 18 Disember 2015




Salam bertani.

30 ulasan:

  1. Assalamualaikum wp.
    Wow, lembu sado tu. baka apa ye?

    BalasPadam
  2. nampak sado betul lembu wak tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Si Putih tu memang besar dan tinggi.
      Lebih tinggi daripada tuannya.

      Padam
  3. Wah hijau je rumputnya, kenyang lembu

    BalasPadam
  4. sihatnya lembu tu banyak isi

    BalasPadam
  5. seronok suasana kampung sambil ada ternakan & ladang sendiri

    BalasPadam
  6. Hijau ja rumput.. lembu pun sihat2.. teringat MIL yg pelihara kambing.. hihi

    BalasPadam
  7. Montelnya lembu2 tu...apa nama bakanya ya..

    BalasPadam
  8. Dah 2019 nih, ada lg ker lembu tu wak

    BalasPadam
  9. memang banyak betoi isi nya. best ni buat korban raya haji. hehehehe

    BalasPadam
  10. sado sungguh. hari-hari pergi gym ke?

    BalasPadam
  11. Rindu pulak arwah atok , bulan depan genap setahun dia pergi . Atok saya ada bela lembu besar-besar macam nie jugak . Ade je nama yang diorang letak , tapi bagi saya semua tetap "lembu" sebab tak reti beza , Hehehehe . . Petang-petang suka ikut arwah atok bagi makan dan halau lembu .

    BalasPadam
    Balasan
    1. lembu2 wak pun semua ada nama.
      Yang putih tu lembu pejantan nama Si Putih
      Yang betina tu namanya si Kutip

      Padam
  12. tenang je suasana..alam & haiwan..

    BalasPadam
  13. luas padang ragut lembu..lembu nampak gemuk n sihat.

    BalasPadam
  14. Wowww bukan main sado lagi memasing tu ye

    BalasPadam
  15. Alamak...lembu Baka APA Tu,sado banget😄

    BalasPadam
    Balasan
    1. Baka brahman
      Lembunya besar dan tinggi serta jinak.

      Padam
  16. Tu diaaa..... sado sungguh ! Sapa namanya WP?

    BalasPadam