Selasa, 19 April 2022

MB 188 : Bella vs Siti Bainun

 Salam bertani


Anak Kechik dah berumur dua minggu lebih.
Ramai yang cadangkan nama 'Ramdan' tapi
wak fikir tak berapa sesuai sebab dia betina.


Wak cadang nak daftarkan nama 'Bella' tapi tak jadi pula


Jadi wak panggil 'eNon' ajelah
Hai 'eNon'

Salam bertani

27 ulasan:

  1. Ingatkan nak bagi nama Nia Ramadani 🤭
    Hai Enon 👋🏼

    BalasPadam
  2. Hai Deknonnnn, eh, Enon.. pandai wak pilih nama 😆

    BalasPadam
  3. COmel nama tu wak. hehe. Salam Ramadhan kareem.. :)

    BalasPadam
  4. Comel betul Enon.. tak lama lagi jadi mak enon pulak..

    BalasPadam
  5. Salam perknalan Enon.. kena sangat dengan nama dan binatangnya hahaha dari jauh, Enonnn Enonnnnn..

    BalasPadam
  6. Sedap juga nama Enon tu Wak hehe...

    BalasPadam
  7. ASSALAMMUALAIKUM WAK..
    NAPA XJADI GUNA BELLA PULA..KLASSSIKK BTUL NAMA ENON TU..HEHE
    HI CIK ENON =P

    BalasPadam
  8. Last2 nama klasik gitu....Enonnnnn...

    BalasPadam
  9. Alahaiii enonn pun cantik juga

    BalasPadam
  10. eNon Ramadaniah.. Hahaha.. Cute je..

    BalasPadam
  11. kalau Bella lg glemer..hihi..

    BalasPadam
  12. Ok la Tu Nama enon.. hai enon

    BalasPadam
  13. Ni kalau jalan lenggang sangat balik kandang, bolehlah panggil "lenggang mak enon" nanti. huhuhu..

    BalasPadam
  14. Teringat Mak Enon dalam cerita P.Ramlee. hehehe...

    BalasPadam
  15. Pandai Wak pilih nama ikut keadaan semasa

    BalasPadam
  16. Kawan saya nama zainon tapi femes nama dia dengan enon. Hai enon

    BalasPadam
  17. Enon pun boleh WP hehehee...

    BalasPadam
  18. Enon pun sodap..senang nak dijerit.Hihi

    BalasPadam