Isnin, 18 Mei 2020

MB 131 : Pokok Bunga Bauhinia @ Bunga Ketup-ketup

Salam bertani

Pokok bunga bauhinia yang memanjat pagar di rumah wak sedang marak berbunga. Penyeri rumah menyambut raya.




Salam bertani.

23 ulasan:

  1. Cantiknya.. nampak berseri..

    BalasPadam
  2. cantiknya bauhinia merah menyeri laman sambut Aidilfitri

    BalasPadam
  3. cantik betul warnanya tu wak... memang sesuai tanam di pagar atau jadi kan macam gerbang

    BalasPadam
  4. cantiknya, memang naik serinya kalo mekar macam ni..

    BalasPadam
  5. Ngam2 nak raya kan wak, elok berbunga lebat meriah warna pulak tu.

    BalasPadam
  6. Subhanallah cantiknya. Berseri-seri halaman rumah ye wak

    BalasPadam
  7. Belanja la gambar close up bunganya satu

    BalasPadam
  8. Pernah nampak bunga ni tapi tak tahu apa namanya.Bunga ketup ketup rupanya ya.

    BalasPadam
  9. Berseri sungguh pagar WP dgn bunga ni..
    Indahlah rumah WP dihari raya 🤩

    BalasPadam
  10. oo..bunga ketup ketup..tak tau pun..hehe
    warna oren merahnya tu ceria, menarik perhatian.

    BalasPadam
  11. ada special apa2 x pokok ni wak..

    BalasPadam
  12. Cantik bunganya..berseri seri rumah Wak hari raya nanti hihi

    BalasPadam
  13. ohhh bunga ketup2 ke ni. baru tau..

    BalasPadam
  14. cantik pokok bunga ni. Baru tahu namanya.

    BalasPadam
  15. cantik. sejuk mata memandang

    BalasPadam
  16. cantik kalau dapat buat pagaran rumah ni wak tapi bunga dia x da haruman kan

    BalasPadam
  17. Cantiknya bunga kemain merimbun dia

    BalasPadam