Rabu, 3 April 2024

WW 559 : Ikan Air Masin vs Ikan Air Tawar

 Salam bertani


Hasil pancingan ikan siakap laut 5 kg


Tuaian ikan tilapia kolam di dusun WP

Salam bertani

26 ulasan:

  1. Dua dua bakar pun sodap ni wak. Cicah sambal kicap ke kuah asam ke.

    BalasPadam
  2. Besar ikan tilapia Wak bela. Kitorang punya kecil sahaja.

    BalasPadam
  3. Wah...Wak pun memancing jugak ye...

    BalasPadam
  4. Siakap 5kg tu mau makan seminggu tak habis hahaha..
    Jom la gi mancing sekali hihii

    BalasPadam
  5. husband pernh dpt juga hasil mancing ikan siakap ..bole tahan besar tp bila nk masak kena belah 2 ikan tu...ikan talapia plak husband tk mkn

    BalasPadam
  6. Manis isi ikan talapia fresh dari kolam.

    BalasPadam
  7. fuhhhhhh dua dua pon sodap tu Wak!

    BalasPadam
  8. ldy suka ikan laut.. yumm yumm yumm.. tp dua2 pun ikan.. boleh dimasak sweet sour.. yumm yumm yummm

    BalasPadam
  9. kayaknya sih enak semua tuh wak kalau dah dimasak

    BalasPadam
  10. Woww segar semuanya. Siakap 5kg Alhamdulillah

    BalasPadam
  11. Sedapnya, ikan2 segar tu .. Bakar atas arang perghhh bertambah nasi Wak ๐Ÿ˜

    BalasPadam
  12. terbaik hasil tangkapan siakap 5kg besarnya

    BalasPadam
  13. sedap tu jika dibuat siakap 3 rasa utk iftar. yummy....

    BalasPadam
  14. Rezeki ni Wak. Banyak resipi boleh masak ni.

    BalasPadam
  15. dua-dua ikan itu pun sedap...paling sedap ikan siakap

    BalasPadam
  16. Mantap pak.. Mancing dapat sikap..

    BalasPadam
  17. wau sedap ni buat masak masam manis..

    BalasPadam
  18. tuuuu diaaaaa
    buat masak apa tu wak?

    BalasPadam
  19. Makan tak abes tu wak kalau berdua.. kena jemput kami๐Ÿ˜

    BalasPadam
  20. Siakap 3 rasa pun sedap ni .ikan talapia tu bakar cicah dengan sambal kicap

    BalasPadam
  21. Besar siakap laut tu..macamana nak bezakan siakap air masin & siakap air tawar?

    BalasPadam
  22. Tu dia ikan siakap laut 5 kg besar tu

    BalasPadam
  23. Bakar atau goreng, sedap nih ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜. Apalagi pakai sambal kecap kan

    BalasPadam