Ahad, 8 Mei 2022

MB 190 : Selamat Hari Ibu

 Salam bertani


Kechik dan Enon


Yut dan Syuk


Fiza dan Nona


Zura dan Apis


Mon dan Jana


Siti dan Rina


Ning dan Napi 
Salam bertani

16 ulasan:

  1. Assalamualaikum WP, Selamat Hari Raya Aidil Fitri. Wawww ramai dan meriah sangat dah keluarga Cik Embu kepunyaan WP ni ter.

    BalasPadam
  2. wahhh semua moo dgn ibu memasing yea. sihat2. selamat hari raya wak

    BalasPadam
  3. selamat hari ibu buat 7 ibu yg gagah salam aidilfitri wp n fmili maaf zahir batin

    BalasPadam
  4. Selamat Hari Raya dan selamat hari Ibu. kemian nama-nama lembu dia

    BalasPadam
  5. Selamat hari ibu buat semua yang berkaki empat di atas, hihi.

    BalasPadam
  6. banyaknya moo! selamat hari raya wak... nnt raya korban bolehlah jual ahli keluarga tu ye x? hihi

    BalasPadam
  7. seronoknya banyak lembu tu ha....selamat hari ibu jugak la....

    BalasPadam
  8. banyak dah keluarga mbu wak...anak2 dorang balik beraya tak tu?

    BalasPadam
  9. Banyaknya lembu wak. Selamat hari ibu lepada semua mak moo.

    BalasPadam
  10. Semua dah berpunya rupanya.. hehehe..

    BalasPadam
  11. Cap ibu dan anak ni. Banyak betul lembu wak. Hebat wak ingat dan kenal semuanya.

    Selamat Hari Ibu untuk semua para ibu :)

    BalasPadam
  12. ibu-ibu lembu tahu ke nak celebrate hari ibu tu hehehee

    BalasPadam
  13. Aduh.. nama-nama mereka.. comel2..

    BalasPadam
  14. Semua posing dengan ibu memasing ye

    BalasPadam
  15. pandai posing semuanya. macam tau-tau WP ambil gambar tema hari ibu

    BalasPadam