Isnin, 6 Disember 2021

MB 177 : Senjakala

 Salam bertani


Dusun


Padang ragut


Sungai


Kebun di belakang rumah


Hadapan rumah


Belakang rumah


kebun durian

Salam bertani.

30 ulasan:

  1. Wah wak masih mengekalkan arial TV yg jadi landmark semua rumah area Johor selatan. Padang ragut yg menghijau dimusim lembab penghujung tahun

    BalasPadam
  2. alhamdulillah atas segala nikmat dan kurniaan dari Nya...pemandangan yang indah tu pun salah satu dari rezeki...

    BalasPadam
  3. wak pun dah macam wak Lat suka ambil pemandangan senja... tapi memang cantik semuanya

    BalasPadam
  4. Saya boleh duduk merenung langit lama-lama.

    BalasPadam
  5. Cantik!
    Suka tengok matahari naik atau terbenam, dua-dua lawa.

    BalasPadam
  6. wak chanel tv tu boleh dapat tv singapore ke wak

    BalasPadam
  7. Syukur alhamdulillah suka tenguk kehidupan wak dengan hasil tani yang sentiasa ada.

    BalasPadam
  8. Cantiknya pemandangan senja nan merah...dalam sungai tu ada ikan apa ya?cam best je tu mancing hehe...Dapat ikan buat pekasam

    BalasPadam
  9. damai jer permandangan persekitaran umah wak

    BalasPadam
  10. Petang-petang kalau dapat mengembala lembu tepi sungai tu sambil memancing..Boleh hanyut dalam arus kenangan ni...Pasti peristiwa zaman kanak-kanak serasa dilayarkan di langit senja tu...

    BalasPadam
  11. cantik betul view wak sehari-harian

    BalasPadam
  12. Tenang tengok pemandangan begini.

    BalasPadam
  13. SA suka!!!bestnya sunset...lama tak tengok...

    BalasPadam
  14. cantik permandangan surrounding kebun dan rumah wak. rindu suasana camtu

    BalasPadam
  15. Seronok rasanya dapat menikmati permandangan senjakala setiap hari kan wak.

    BalasPadam
  16. cantik suasana, tenang je kalau pagi2 bangun tgok sekeliling rumah penuh kehijauan camni

    BalasPadam
  17. hijaunya kawasan rumah wak.. berapa orang jaga kebun wak tu.. besar sungguh kawasan.

    BalasPadam
  18. Bahasa alam memang luar biasa hebat

    BalasPadam
  19. Cantik pemandangan waktu senja..

    BalasPadam
  20. seronok tinggal kat tempat macam ni, mesti tenang jer

    BalasPadam
  21. Subhanallah cantiknya suasana kampung

    BalasPadam