Khamis, 28 November 2019

Hari Peladang, Penternak dan Nelayan Kebangsaan 2019 - Bahagian Tanaman Hiasan

Salam bertani.











Salam bertani.

9 ulasan:

  1. cantik semuanya !!!!! tapi saya duduk atas kayangan, nak menanam pun tak de tempat.. hahahaha~ mampu jamu mata kat halaman orang lain je..

    BalasPadam
  2. Cantiknya orkid pelbagai jenis tu ha...nasib la rumah SA xde kawasan...suku bahagian porch abah dah buat tempat tanam sayur dalam pot...tanah sekangkang beruk tu plak ada pokok betik, pokok kari dan pokok jambu crystal...takde tempat dah..

    BalasPadam
  3. cantiknya..yang last tu comel je bunganya..

    BalasPadam
  4. sape yg pergi... mesti tak tahan nk membeli...

    BalasPadam
  5. Cantiknya Bunga orkid kesukaan arwah mak saya ni WP ... Kalau gi karnival mcm ni.. Bunga yg dituju dulu..😊

    BalasPadam
  6. Cantiknya bunga orkid. mesti mahal ni kan

    BalasPadam