Rabu, 12 Jun 2019

WW 131 : Bunga Lebaran

Salam bertani








Salam bertani.

12 ulasan:

  1. Tak perlu siram..cuma kena rajin lap je buang habuk..hehehe.

    BalasPadam
  2. cantiknya orkid tu wak....

    BalasPadam
  3. Cantiknya orkid pelesu macam real hiks!

    BalasPadam
  4. Wan pandainya gubah Bunga.. wak ke org Rumah yg gubah tu

    BalasPadam
  5. ingatkan orkid hidup..hihi ^_^

    BalasPadam
  6. cantik dan mudah dijaga.. Tak payah nak siram-siram kan WP..

    BalasPadam
  7. Fuhh...lawanya...ada juga beli bunga orkid konon nak gubah sendiri....
    Dah setahun dalam stor bawah tangga tak usik pun lagi

    BalasPadam
  8. SA pun minat orkid tapi lebih suka pada yang hidup

    BalasPadam
  9. oooo ni bunga tipu2 semuanya...hahahah

    BalasPadam
  10. ajoqq^^com
    mau dapat penghasil4n dengan cara lebih mudah....
    mari segera bergabung dengan kami.....
    di ajoqq^^com...
    segera di add Whatshapp : +855969190856

    BalasPadam