Selasa, 10 Oktober 2023

Oyen Sepuluh Sepuluh

 Salam betani

Ni bukanlah Oyen sepuluh sepuluh yang kat iklan shopee tu. Ni Oyen taiko  yang kat rumah wak tu. Belum setahun wak bela dah besar macam anak rimau.






Salam bertani


49 ulasan:

  1. Gemok oyennya...kt umh ni pun Ada sekor oyen gebusss juga

    BalasPadam
  2. eh kita pun schedule pasal Oyen gak kul 8.30 kang..hahhahah

    BalasPadam
  3. saya suka apa2 kucing oyen heheh zmn remaja, saya sgt suka watak garfield..pun kaler oren..zmn dulu segala benda tema garfield..beg lah, cadar lah, langsir lah, soft toys memang berlambak2 atas katil, dlm keta hehehhe

    BalasPadam
  4. masyaallah. cukup makan oyen ni . gendud wak. hahah

    BalasPadam
  5. dah di mandulkan ye wak, ptt la gendut. Senang hati bibik sayang, di gomol best ni gebus.... kejenya makan tidur berak mcmne tak gendut hehhehehe

    BalasPadam
  6. Comei Oyen Wak. Kat rumah saya pun ada Oyen, galak sungguh. Selalu kacau time nak sidai baju.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Oyen wak ni suka kacau orang menyapu
      Di akan gomol penyapu tu

      Padam
  7. Balasan
    1. Makan makanan kucing Power Cat
      Wak gaul dengan ikan tongkol rebus

      Padam
  8. Gemoy nya Oyen yang ini Wak...mauu satu Wak πŸ˜„

    BalasPadam
  9. Comel...Gambar 1st tu macam gambar pada kad raya dulu-dulu..nostalgia

    BalasPadam
  10. Gemoknyaaa.. tepuk perut tu sedap tuuu hahahaha

    BalasPadam
  11. ya Alloh manis banget, ga tahan pengen gendong kucingnya hehe

    BalasPadam
  12. Gebunya!
    Comel tengok macam-macam gaya πŸ˜€

    BalasPadam
  13. Oyen berlatar belakangkan biru tu nampak magestic!

    BalasPadam
  14. hamboii oyen, kemahen posing nya tu. Suka nengok yang dia duduk menyandar kat bantal tu.

    BalasPadam
  15. gemokkknyaa...geram tengokk.rasa nak gomol2 jee

    BalasPadam
  16. Oyeeeeeen, ganteeeeng bangeeet deh 😍😍😍😍☺️. Pasti jadi rebutan para betina kan πŸ˜„πŸ˜„. Udah di steril ya Wak? Gemuuuk soalnya πŸ˜„πŸ‘. Isshhhh pengeeeen banget uyel-uyel badannya tuh πŸ˜πŸ˜πŸ˜„

    BalasPadam
  17. comey..saya suka tengok je..nak bela Noooo..haha..#penakutkucing

    BalasPadam
  18. comel nya oyen..geram acik nak gomol awak

    BalasPadam
  19. ni ke budak oyen yang tumpang makanan ayam tu?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nilah budak yang curi2 makan dedak ayam dulu.
      Dulu kurus kering sekarang dah gendurt

      Padam
  20. Sihat walafiat budak ni Wak jaga.

    BalasPadam
  21. Wakkkk... Patutnya Oyen glemer kat mana-mana, sebab dia comel betul termasukla Oyen Wak ni... Semoga sihat selalu buat Wak dan Si Oyen comel2 gebu ni

    BalasPadam
  22. Montel dan gebu Oyen Wak nie ya..

    BalasPadam
  23. Bdk ni xcuri2 mkn dedak ayam lg ke wak?😁

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dah tak mau dia
      Tapi selalu pegi reban ngendap anak ayam

      Padam
  24. Cukup makan Oyen ni ye, gebu-gebasnya Oyen Wak ni!

    BalasPadam
  25. kalau nakal nau wak, nnt pm sy ya. pasar mana wak letak🀣🀣

    BalasPadam
  26. Oyen kat rumah SA tu merajuk..x nak balik2 dah..Pak Zain tepuk montot dia sebab degil masuk rumah...

    BalasPadam
  27. best oyen nie...gebu

    BalasPadam
  28. wak ada bawa g grooming ke? eeee tgk muka tu je dah takut ni mesti spesis 'myvi' juga bezanya ni myvi kat rumah😁😁

    BalasPadam