Rabu, 17 Mei 2023

WW 532 : Bukan Rezeki

 Salam bertani



Salam bertani

47 ulasan:

  1. Wah buah durian dari kebun Wak kah?

    BalasPadam
  2. In Syaa Allah akan berlipat ganda rezekinya pada masa akan datang.

    BalasPadam
  3. Ni pokok yang mati sebab banjir hari tu, ke? Sabor ye, Wak. Nanti berlipat kali ganda rejeki Wak dapat, Insya-Allah.

    BalasPadam
  4. Dah ada isi ke durian tu Wak? Tak salah sy isi durian muda boleh dibuat sayur...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Isinya masih muda
      Kata orang boleh buat sayur tapi wak tak pernah buat

      Padam
  5. Semoga Rezeki lain dtang bergolek ye...

    BalasPadam
  6. x pe..in sya Allah ada rezeki yg lain tu

    BalasPadam
  7. Allah banyak nyee. tapi dahan lain tu lagi bnyk rasa nya tu. ada rezeki lain wak

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dahan yang patah ni ada lebih kurang 30 biji buah

      Padam
  8. Alamak...kenapa jadi macam tu wak..sygnya xde rezeki...

    BalasPadam
  9. Pokok durian tumbang ya wak? ­čą▓
    InsyaAllah ada rezeki lain untuk wak ya.

    BalasPadam
  10. Tak ada rezeki... boleh tahan byk tu wak

    BalasPadam
  11. durian yang berjatuhan banyak sekali wak

    BalasPadam
  12. nampak dah besar2 semua tu, tak boleh makan ye?

    BalasPadam
  13. banyak jg tu...InshaaAllah, ada rezeki lain..

    BalasPadam
  14. WAH DURIAN DAH GUGUR YA XPA ADA REZKI LAIN LAGI

    BalasPadam
  15. pokok tumbang ke wak.. alahai nak buat macam mana kan. xde rezeki insya allah allah ganti nnti

    BalasPadam
  16. alamak sayang sungguh...ya bukan rezeki ...bersabar dan reda saja dengan keadaan sedemkian

    BalasPadam
  17. Semoga akan digantikan dgn yg lebih baik oleh Allah swt, Amiiinnn YRA.

    BalasPadam
  18. Kenapa Wak?
    Pohon durian tumbang padahal buah durian banyak banget tapi duriannya masih muda...
    Semoga akan diganti dengan yang lebih baik ya Wak...

    Salam persahabatab,

    BalasPadam
  19. Allahuakbar kenapa tu Wak? moga Allah berikan lebih lagi rezeki akan datang aminnnnn

    BalasPadam
  20. biasa kalau jd mcm ni wak buat apa dgn durian2 tu?

    BalasPadam
  21. Allahuakbar...napa wak. sayangnya. Bukan rezeki semuga ada rezeki yang lebih baik akan datang. Insya Allah

    BalasPadam
  22. Salam wak WP ko ora diceritane .. apa2an sih

    BalasPadam
  23. Allahu...cerita la sikit apa kisahnya wak

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dahan durian patah sebab berat sangat buahnya banyak

      Padam
  24. sama kat kampung saya wak, gugur sebelum waktunya :) bukan rezeki kan wak...

    BalasPadam
  25. Salam 2023 WP.... kenal lagi tak hahhahaa....sempal eh sayangnya lah haiii

    BalasPadam
  26. Allahu sayangnya.. berat sangat kut ye Wak. InsyaAllah, akan ada ganti rezeki yang lebih baik kan Wak..

    BalasPadam
  27. InshaAllah ada rezeki yang lebih baik menanti.

    BalasPadam
  28. semoga Allah gantikan dengan yang lebih baik ya Wak

    BalasPadam
  29. Dahannya tak kuat ye wak untuk tampung buah durian tu.. Semoga Allah gantikan yang lebih baik buat wak.. Aamiin..

    BalasPadam