Rabu, 8 Januari 2020

WW 160 : Belalang Daun

Salam bertani


Salam bertani.

34 ulasan:

  1. Belalang sama macam daun.

    BalasPadam
  2. dana tak pernah jumpa belalang daun gini wak... memang sebijik daun compom tak perasan

    BalasPadam
  3. hampir tak perasan ada belalang hinggap pada daun.. sebijik sama dengan daun.. no wonder namanya belalang daun :)

    BalasPadam
  4. MasyaAllah uniknya. mula2 tak perasan. Bila ditatap betul2 gambar, baru tahu ada belalang disitu. Kuasa Allah.

    BalasPadam
  5. Sekali pandang memang tak kan perasan asa belalang.

    BalasPadam
  6. belalang ni memang nak kena tengok betul2. sebab akan mudah ditipu dengan penampilan dia :D

    BalasPadam
  7. Hahaha.. comel.. Tak nampak yang mana satu daun yang mana satu belalang.. hehehe

    BalasPadam
  8. Allahuakbar...serius tak nampak kalau tak scroll gambarnya pelan2 ke bawah...adeiii

    BalasPadam
  9. Puas belek...baru nampak :D
    Boleh buat pertandingan teka serangga tersembunyi.

    BalasPadam
  10. Baru keliatan setelah beberapa detik haha

    BalasPadam
  11. Hebatnya belalang tu, pandai dia pilih tempat camouflage 😄

    BalasPadam
  12. Mmg sebijik mcm daun...bijak2

    BalasPadam
  13. Penyamaran..alih-alih belubang daun..hehehe.

    BalasPadam
  14. Kecik2 dulu saya biasa jumpa belalang daun ni..kdg2 dia tersesat terbang masuk dlm rumah

    BalasPadam
  15. mana belalang mana dauh..tau tau pokok rosak

    BalasPadam
  16. kdg2 x perasan kehadirannya sbb ia sama mcm daun..

    BalasPadam
  17. ki jenengane belalang ketum iki wak
    . hehehe

    BalasPadam
  18. Eh?? Oh my, first time tengok belalang daun. Sangat sama, takut terpegang dia pulak nanti, melompat pulak, hehe so cute!
    Reminds me of A Bug's Life movie.

    BalasPadam
  19. Haah la serupa daun..bleh kelirukan kita rupanya belalang ni

    BalasPadam
  20. belalang daun susah nk kenal

    BalasPadam
  21. Tengok sekali tak nampak belalang daunnya. Tenung betul betul baru nampak.

    BalasPadam
  22. Masyaallah. mmg daun btul rupa belalang tu..

    BalasPadam
  23. mesti dia dah buat pembedahan plastik..sama sejibik

    BalasPadam
  24. Tak perasan ada belalang kat situ. Serupa warnanya

    BalasPadam
  25. mari gabung bersama kami di Aj0QQ*c0M
    BONUS CASHBACK 0.3% setiap senin
    BONUS REFERAL 20% seumur hidup.

    BalasPadam
  26. Permisi Ya Admin Numpang Promo | www.fanspoker.com | Agen Poker Online Di Indonesia |Player vs Player NO ROBOT!!! |
    Kesempatan Menang Lebih Besar,
    || WA : +855964283802 || LINE : +855964283802

    BalasPadam