Ahad, 5 April 2020

MB 127 : Mandi Peluh

Salam bertani

Beginilah keadaan wak sejurus pulang ke rumah selepas selesai rutin membanting tulang empat kerat.




Salam bertani.

34 ulasan:

  1. Tanda badan dlm keadaan yg sihat tu wak. Alhamdulillah.

    BalasPadam
  2. Ini serious punya bertani nih...

    BalasPadam
  3. Hehe sihat tubuh badan.

    BalasPadam
  4. Sihat wak gitu....kita duk dalam sangkar nie, x dapat keluarkan peluh sgt.

    BalasPadam
  5. Gagah perkasa lagi tu Wak...kalau tak keluar peluh, itu yang Saya pelik nanti heheheh

    BalasPadam
  6. Insya Allah sihat fizikal mental kalau gini hari2.

    BalasPadam
  7. Samalah macam abah dana kalau ke kebun, sebab tu baju kerja dia tak boleh campir sekali baju biasa

    BalasPadam
  8. babah cakap bila pegi kebun..balik baju basah..ringan badan..seronok..

    BalasPadam
  9. at least ada juga lah aktiviti berkebun. best. org bandar duduk apartment tk dapat nak cucuk tanam. hehe

    BalasPadam
  10. Antara aktiviti yang paling banyak keluar peluh ye wak.. Semoga terus dikurniakan kesihatan yang baik..

    BalasPadam
  11. wah... rezeki hasil tuaian lebih puas hati. Semoga Allah memberkati setiap titik peluh hasil dari usaha gigih wak. Aamiinn

    BalasPadam
  12. Wahh wetenge orak ketok ok lah wak..heehe kenteng banget ki..

    BalasPadam
  13. Sentiasa sihat bila rajin berkebun

    BalasPadam
  14. Assalamualaikum wak, moga sentiasa diberikan kesihatan yang baik.
    bagus keluar peluh hari-hari wak, tu tandanya badan masih sihat..

    BalasPadam
  15. BERPELUH LENJUN YA WP..KE TERJUN SUNGAI CARI IKAN

    BalasPadam
  16. perghhhh..best kalau dapat keluarkan peluh macam ni...masalahnya tak leh keluar rumah ha..untung la wak..

    BalasPadam
  17. Terbaik Wak. Ada juga aktiviti keluarkan peluh..badan pun sihat :)

    BalasPadam
  18. setiap hari macam ni, memang sihat lah basah lencun dengan peluh...dah tak payah bersenam 30 minit setiap sesi, dalam semingguuuuuu hanya tiga kali~~~~

    BalasPadam
  19. ini lah dikatakan hasil titik peluh sendiri. sambil bekebun sambil tu juga bersenam. terbaik wak

    BalasPadam
  20. Terbaik wak. Teringat mak kak feni di kampung. Pagi menoreh petang ke kebun. Sekarang bila dah berumur dan kesihatan pun tak mengizinkan. Duduk rumah sambil tunggu anak cucu balik saja.

    BalasPadam
  21. Semangat bekerja anda luar biasa.
    Patut diacungi jempol.

    Ada baiknya, setelah pakaian basah kuyub seperti itu, segera berganti dengan pakaian yang kering agar tidak mudah sakit.

    Jaga kesehatan, teman.

    BalasPadam
  22. Alhamdulillah..berbudi pada tanah ..

    BalasPadam
  23. Asalam Wak..mahal sangat ke muka hensem tu..adoi nak tengok si tuan yang amat rajin ni..hehehe..sihat tu wak

    BalasPadam
  24. Allah suka hambaNya yang rajin..ada azan panggilan solat ya wak..
    inshaAllah

    BalasPadam