Rabu, 8 April 2020

WW 167 : Keladi Goreng

Salam bertani

Cemil-cemilan petang

keladi goreng


 Salam bertani.

17 ulasan:

  1. Assalamualaikun Wak.
    Nanti Wak cerita pula tentang keladi ye Wak. Macam bertahun saya tak makan keladi hihihiii.
    Ni keladi apa namanya Wak.
    Saya tahu beberapa jenis keladi yang kami tanam di kebun, seperti keladi cina, keladi banten dan keladi minyak saja.

    BalasPadam
  2. kemarin, anak dara kami goreng ubi keledek... tengok2 wak goreng ubi keladi terus.. last sekali makan goreng keladi ni masa kecik2 dulu jer...

    p.s : Nice pic... resolusi besar puas tengok... :)

    BalasPadam
  3. Mesti keladi dari kebun Wak kannn..

    BalasPadam
  4. Adoii Wak sedapnya, mana nak cari keladi ni Wakkkkkk

    BalasPadam
  5. Sambal dia tu macam mana nak buatnya Wak...

    BalasPadam
  6. Sedapnya.Tempoh hari encik suami cari keladi juga tapi tak ada..

    BalasPadam
  7. kemarin mkn cucur ubi keledek 😬😬😬 xda tanam, jd beli d pasar. tu pun 1 gerai ja yg ada jual

    BalasPadam
  8. sedap ni...time2 pkp ni mengidam pulak goreng2an macam ni...

    BalasPadam
  9. Assalamualaikum Wr Wb

    Adakah anda mempunyai masalah kewangan dan anda sedang mencari bantuan dengan pinjaman tulen, kami di sini untuk membantu anda dengan pinjaman untuk memudahkan perniagaan anda dan menyelesaikan semua hutang anda, kami menyediakan semua jenis pinjaman, besar atau kecil, ini adalah peluang anda untuk kebebasan kewangan. tawarkan perkara berikut.

    √ Pinjaman Perniagaan Besar

    √ Pinjaman Perniagaan Kecil

    √ Pinjaman Rumah Baru

    √ Pinjaman kereta

    √ Pinjaman Ladang Besar atau kecil

    √ Pinjaman untuk projek jangka panjang atau jangka pendek

    √ Memulakan pinjaman perniagaan

    √ Koperasi Pinjaman

    √ Pinjaman untuk Projek sedia ada

    Mengapa anda perlu memilih kami.

    + Kami memberi pinjaman pada kadar faedah yang sangat rendah

    + Tidak peduli di mana negara anda berasal, kami akan meminjamkan anda.

    + Proses kami sangat mudah dan mudah. sangat orang boleh memahaminya.

    + Kami adalah syarikat yang sangat jujur dan boleh dipercayai.

    + Kami tidak memberikan maklumat peribadi anda kepada sesiapa sahaja,

    Maklumat anda selamat dengan kami.

    Matlamat utama kami adalah untuk memberi pinjaman seberapa banyak yang anda mahu dan bersedia untuk mendapatkan pinjaman, anda perlu mengatakan kepada diri anda cukup, anda tidak boleh terus membiarkan kekurangan wang menghadkan pertumbuhan perniagaan anda. hubungi kami dengan maklumat hubungan kami di bawah dan marilah kita bersatu dengan memberikan pinjaman yang akan membantu mengembangkan perniagaan anda. Anda tidak perlu bimbang, kami sangat boleh dipercayai dan bersedia memberi pinjaman kepada anda.

    Hubungi kami dengan:
    Syarikat: Firma Pinjaman Femi Otedola
    E-mel: femiotedolaloanfirm@gmail.com
    E-mel: femiotedolaloanfirm1@outlook.com
    WA: +1 (469) 464-5833 (Chat Only)
    WA: +1 (806) 395-2203 (Chat Only)

    atau lawati Laman Web kami dan gunakan Hubungi Kami dan kami akan membalas anda.

    Laman web: https://femiotedolaloanfirm.blogspot.com

    Hubungi kami hari ini dan mari membantu mengembangkan perniagaan anda.

    BalasPadam
  10. Sedap ubi keladi grg..kalau dpt yg empuk tu..gebu ja bila gigit..

    BalasPadam
  11. sedap makan di petang hari

    BalasPadam
  12. Waduh sedapnya cicah Sambal kicap

    BalasPadam
  13. Tak prnah makana lagi keladi goreng

    BalasPadam
  14. Buat minum petang memang best..

    BalasPadam