Rabu, 18 September 2019

WW 145 : Entri Dulu- dulu

Salam bertani

Tajuk : Sayur-sayuran Kampung

Tarikh : 07 Oktober 2015




Salam bertani.

25 ulasan:

  1. pucuk ulam cabang tiga atau tenggek burung dan cekor kan Wak hehe :)

    BalasPadam
  2. cekor tu kita pun ada kat rumah ni...hihihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pokok herba yang banyak khasiatnya.
      Buat urap sedap.

      Padam
  3. Balasan
    1. yang besar tu pokok belinjau.
      Pucuknya boleh buat sayur.

      Padam
  4. Entri dulu-dulu pun ada pokok juga hehehee...bagus betul Wak..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Konsepnya masih sama, tak berubah.
      Nak cerita JJCM, tak pernah masuk hotel atau melancong jauh2.

      Padam
  5. gemuk-gemuknya daun kencur tu wak...

    BalasPadam
  6. Kesian MRs. A tak tahu nama-nama sayur tu.
    Next time WP tolong letak nama kat caption ya hehehee...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mrs. A boleh klik kat tajuk yang warna merah tu.
      Banyak lagi gambar sayur2 kampung kat entri tu.
      sebab tu wak tak tuliskan nama2 kat gambar tu.

      Padam
  7. Balasan
    1. Ha aa. Kira masa tu baru dua minggu jadi blogger.

      Padam
  8. SAYURAN KAMPUNG HERBA KESIHATAN

    BalasPadam
  9. 2015...ingt slh msuk entri tadi..huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Untuk entri WW, wak akan rewiew balik entri2 lama.

      Padam
  10. saya buat jual ulam tenggek burung ni,kalau dekat boleh WP jadi supplier saya saja

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kat kebun memang banyak pokok tenggek burung ni.
      Dulu2 ada jual juga, sekarang terbiar aje.

      Padam
  11. semua tak tahu namanya tapi yang bawah tu macam tahu je. cekur ke?

    BalasPadam
  12. Kalau arwah abah saya nie suka lah.. buat ulam semuanya.. setiap kali nak makan pasti dipetik dan dilawankan dengan sambal belacan..

    BalasPadam