Isnin, 2 September 2019

MB 101 : Masih Setia Menanti

Salam bertani


28.08.2019 -  Si Olie menanti kepulangan tuannya



31.05.2016 -  Penantian yang sama.
Setiap hari Olie di sini.

20 ulasan:

  1. cantiknya kucing ni...kucing sipa ni? Arwah abang saya ada kucing...lepas arwah abang saya meninggal, hari2 kucing dia mengiau atas katil mencari...lama lama kurus dan mati...sbb dia taknak makan sangat

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ni kucing kesayangan Waklah.
      Umurnya dah 4 tahun. Setiap pagi dia duduk atas tiang pagar tu tunggu wak balik dari kebun.
      Kalau petang dia duduk dalam bilik aje.

      Padam
  2. Kemain gemoknyaaaaa...bulu kembang!

    BalasPadam
  3. Sangattt comel! Fuhhhhhh, cantik betul bulu ehh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sebenarnya dah banyak juga entri pasal si Olie ni.
      gambar bawah tu masa dia berumur setahun.

      Padam
  4. Olie... Hilang penat kan Pakcik WP bila ada yang sentiasa menunggu.. Walau cuma seekor kucing.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu.
      Tapi si Olie ni jenis yang tak suka dipegang2 atau digomol2.

      Padam
  5. Mmm....saya pula masih setia menanti kepulangan Si Ome yang hilang entah kemana. Sudah masuk dua tahun. Selalu berdoa untuk dia dan tak henti berharap.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Walau dah dua tahun masih berharap lagi ye Mala.
      Tulah kalau dah sayang.

      Padam
  6. Amboii setianya si gebu ni... macam saya lah, kucing saya kalau dengar kereta saya kat pagar, semua berkerumun dalam rumah dah depan pintu, bukak2 pintu dah kena serbu. rasa disayangi betul. haha

    BalasPadam
  7. Cantiknya olie ni, megah cam mini lion. Geram tgk

    BalasPadam
  8. SA suka kucing tp x leh bela..mak SA dialysis kat rumah so mmg kebersihan diutamakan

    BalasPadam
  9. Fuyooo... Olie dah dewasa dan cantik bangat seh!
    Kucing-kucing Mrs. A pun sama time balik kerja mesti depa dah tunggu nampak keta viva biru terus datang meluru kadang seriau takut terlanggar.

    BalasPadam
  10. COMEYNYA OLIE SYGKAN TUANNYA SGT TU

    BalasPadam
  11. Baca tajuk ingatkan tuan dia dah meninggal

    BalasPadam