Rabu, 26 Ogos 2020

WW 187 : Jom Ngopi

 Salam bertani


Salam bertani

26 ulasan:

  1. Itulah realiti kehidupan. huhu. yg pastinya kopi ais sedap. huhu.

    BalasPadam
  2. cicah biskut, sedap ni..

    BalasPadam
  3. wah falsafah dia...heheh

    BalasPadam
  4. sedpnya gopi sarapan pagi kak pantanglah pulak

    BalasPadam
  5. Betul la WP. Kak Feni berkali-kali baca untuk memahaminya.

    BalasPadam
  6. kopi pahit tulah yg besttttt.

    tapi itulah lumrah hidup orang yang dibelakang tabir jarang disebut padahal tanpa dia kerja org didepan tidak akan menjadi.

    BalasPadam
  7. terlebih gula, kencing manis menanti hehehhe

    BalasPadam
  8. Ya Allah wak bestnya ayat ni, saya terpaku

    BalasPadam
  9. Skrg dah ada mcm2 jenis dan jenama kopi...harga pula mcm tak masuk akal...apapun kopi asli tetap jd pilihan

    BalasPadam
  10. Alamak... dalam maksud ni....

    BalasPadam
  11. kesian air.Langsung tak disedari kehadiran dia. Padahal tanpa air, kopi dan gula bukan siapa2 pun..hahah

    BalasPadam
  12. betul gak tu wak. sdgkan semua pihak perlu dpt kredit..

    BalasPadam
  13. Lagi pulak sekarang kena kurangkan gula pasir. minum kopi tanpa gula lagilah pahit. saling memerlukan perumpamannya. begitu kan?

    BalasPadam
  14. betul jugak tu...sebab tu saya tak letak gula terus dalam kopi kalo buat sendiri..lebih suka guna susu...jadi yang salah bila kopi tak kaww atau terlebih pahit tetap kopi..hahahahah

    BalasPadam
  15. Ada betulnya Kan. Ibaray sang Lilin juga

    BalasPadam