Rabu, 7 Ogos 2019

WW 139 : Entri Pertama

Salam bertani


Tajuk : Tanaman Pulasan

Tarikh : 28.09.2015





Salam bertani.

29 ulasan:

  1. Jarang mkn pulasan..isi tk lekang..suka rambutan lg..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mendapatkan PERKHIDMATAN HACKING TERBAIK! ️
      Isu SCAM berleluasa hari ini di internet. Orang tidak lagi mempercayai iklan yang mereka lihat di laman web terutama dalam komen.
                                 Tetapi
          COPE TECHS adalah sebuah organisasi yang anda boleh percaya ketika datang ke PERKHIDMATAN HACKING. Perkhidmatan Hacking kami adalah untuk membantu individu dan bukan untuk tujuan pencurian.

         Berikut adalah senarai PERKHIDMATAN HACKING yang boleh kami tawarkan kepada anda-:
        ▪Penghargaan Sokongan Kewangan 💵💶 melalui Bitcoin Mining ⛏ ⚒process dan membiayainya ke akaun paypal jika perlu.
      ▪Helphone 📲 & Hacks Komputer
      ▪kelanggan e-mel & Akaun Media Sosial
      ▪ Pengkelasan Gred & Skor Kredit ️
      ▪Kesetisan kelemahan dan peningkatan FireWall dan banyak lagi.
      Hacks kami adalah Gembir dan sentiasa bersedia untuk menggodam anda, pada bila-bila masa, pada bila-bila masa.

      Sekiranya anda memerlukan bantuan atau Perkhidmatan Peretasan, sila hubungi kami melalui talian Selamat kami. Perkhidmatan kami kepada anda akan tersembunyi dan tidak ada alasan untuk didedahkan kepada orang lain. Anda ada perkataan kami.
      Panggilan, mel suara dan teks semuanya diterima.
      Hubungi-: +1 (808) 600 0773
      E-mel-: copetechs@gmail.com

      Padam
  2. cantik pulasan wak nih...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ni tajuk entri pertama wak semasa belajar berblog dulu.

      Padam
  3. Jarang dapat makan pulasan ni. Selalu senang jumpa rambutan je kan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kat dusun Wak lagi banyak pokok pulasan daripada rambutan

      Padam
  4. Hadoi.. handsomenya si pulasan tu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Gambar ulangan daripada entri pertama wak pada tahun 2015 dulu.

      Padam
  5. Nasib merasa hari tu..cuma tak amik gambar je..hahaha..sepokok jer pun berbuahnya

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah, sepokok kalau berbuah pun banyak.

      Padam
  6. Susah nak jumpa buah pulasan ini. Tapi pernah jumpa yang sedap dan isinya agak lekang.

    www.drbasya.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pulasan klon ni isinya lekang dan manis rasanya.

      Padam
  7. Pulasan tidak begitu popular ditempat ssya. Jarang jumpa orang nak jual.

    BalasPadam
  8. Assalamualaikum wp,
    cantik buahnya. di antara buah kegemaran saya hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Gambar setangkai buah pulasan semasa musim buah2an tahun 2015 dulu

      Padam
  9. Lama dah tak makan buah pulasan..

    BalasPadam
  10. dah jarang jumpa buah pulasan skrg ni...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tulah peliknya cikgu
      benih pulasan klon ni dulu asalnya dari Siam
      Tapi kat JDT yang banyak tanam.
      Di KDN jarang orang tanam

      Padam
  11. Lama tak makan pulasan. Sedapnya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sekarang tengah musim kat dusun Wak.
      Tapi monyet suka sangat.

      Padam
  12. sedap ni buah pulasan. dah lama tak makan ni ha

    BalasPadam
  13. kat kampung ada sepokok. dah merasa bila mak ayah datang menjenguk ke shah alam.

    BalasPadam
  14. Alhamdulillah.
    Kalau bab2 makanan ni, mak bapak memang selalu ingatkan anak2.

    BalasPadam
  15. N3 PERTAMA WP LETAAK PIC SEKETOI JE YE..KAK N3 PERTAMA TLS PENDEK JE MASA TU XRETI LAGI NK UPLOAD PIC KE BLOG HEH..HEH..

    BalasPadam