Isnin, 8 Jun 2020

MB 132 : Pokok Bunga Ros Jepun Mainan

Salam bertani



Salam bertani.

29 ulasan:

  1. suka yang rose jepun atas tu dia banyak kelopak sikit. pokok senang tanam ni. cantik pun cantik

    BalasPadam
  2. Berapa kali dah tanam...asyik mati aje...

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum wak.. Oh ini namanya ros jepun. Baru tahu. Saya pun suka bunga ni.. cantik...

    BalasPadam
  4. Cantiknya, saya ni tangan panas, tanam bunga selalu tak jadi huhu

    BalasPadam
  5. cantik pokok ni bila time dia berbunga :)

    BalasPadam
  6. dulu2 ada tanam dlm pasu gantung..cantik, comel2 je bunga nya..

    BalasPadam
  7. kenapa mainan wak? sebab basikal tu ke..haha

    BalasPadam
  8. ini baru betol2 re-'cycle'

    hehehe

    BalasPadam
  9. CANTIKNYA ROSE JEPUN ADA HIASAN BASIKAL PUTIH COMEL

    BalasPadam
  10. Terbaik wak.. bukan semua org berbakat dlm pertanian

    BalasPadam
  11. Siapa tak suka bunga kan?
    Saya baru tahu bunga ni namanya ros jepun.
    Kalau dia kembang mekar satu taman berseri.

    BalasPadam
  12. Cantik. Tempat letak dia pun cantik.

    BalasPadam
  13. Betul ke dipanggil juga bunga pukul 10..ia mengembang pukul 10 pg..

    BalasPadam
  14. Saya panggil pokok bunga sepuluh, sebab jam 10am nanti dia berbunga kembang, petang dia kuncunp hehehehe

    BalasPadam
  15. Colorful bunganya menarik baharu tahu nama dia Rose Jepun

    BalasPadam
  16. Baru tau nama dia pokok bunga ros. Cantik & warna warni.

    BalasPadam
  17. kazen saya tengah biak kan pokok ni.. nak tanam kat tepi tembok rumah tanya katanya. diorang suka cucuk2 tanam.. saya ni suka tengok saja hehe..

    BalasPadam
  18. Ni pokok favorite Saya wak tapi x reti tanam.. mati semuanya.. bagi la tips

    BalasPadam
  19. Suka rose jepun tapi masih blom berpeluang nak menanamnya

    BalasPadam
  20. Numpang promo ya gan
    kami dari agen judi terpercaya, 100% tanpa robot, dengan bonus rollingan 0.3% dan refferal 10% segera di coba keberuntungan agan bersama dengan kami ditunggu ya di dewapk^^^ ;) ;) :*

    BalasPadam