Selasa, 19 Februari 2019

WW 117 : Bunga Tahi Ayam

Salam bertani





Salam bertani.

37 ulasan:

  1. ini bunga tahi ayam kan wak, ke ada nama lain?

    BalasPadam
  2. cantik bunganya,..pernah wujud di laman Satu ketika dulu tapiiii...bau dia buat saya jadi😇

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bunganya cantik walau pun baunya kurang menyenangkan.

      Padam
  3. Bunga yang banyak boleh memeriahkan suasana di halaman

    BalasPadam
  4. singgah tengok bunga sini :)

    BalasPadam
  5. good post 😊 would you like to follow each other? if the answer is yes, please follow me on my blog & i'll follow you back. https://camdandusler.blogspot.com

    BalasPadam
  6. banyak kat kampung hehhehe even namanya tahi ayam tapi sy suka baunya

    BalasPadam
  7. masa kecik2 byk je pokok bunga tahi ayam ni kat rumah. skrg dah x de..

    BalasPadam
  8. nama tak melambangkan rupanya. Cantik

    BalasPadam
  9. Bunga ni cantik tapi busuk kan..sesuai dengan nama tahi ayam..hahaha

    BalasPadam
  10. numpang share ya min ^^
    Hayyy guys...
    sedang bosan di rumah tanpa ada yang bisa di kerjakan
    dari pada bosan hanya duduk sambil nonton tv sebaiknya segera bergabung dengan kami
    di DEWAPK agen terpercaya di add ya pin bb kami D87604A1 di tunggu lo ^_^

    BalasPadam