Ahad, 6 September 2020

MB 141 : Kacang Buncis Dakap

Salam bertani

 




Salam bertani.

28 ulasan:

  1. perghh. tapi gelang tu lagi menarik mata saya lah hihi

    BalasPadam
  2. gelang tu menarik perhatian.
    hehe.
    anak bongsu saya suka makan kacang buncis.

    BalasPadam
  3. Terlindung kacang tu dengan sinaran pulut dakap tu heheheehe

    BalasPadam
  4. EEEERRRRKKKK berapa lah agaknya rege yang kat tangan tu ye wak huhuhu

    BalasPadam
  5. umangaiiii...berat skrg 61kg..kalau pakai yg ber"dakap" tu confirm terus jadi 63kg hahaha

    BalasPadam
  6. Kalau dapat "kacang" sesubur itu, indahnya hidup... 😂

    BalasPadam
  7. alamak serba salah nak pandang yang mana wak hahaha

    BalasPadam
  8. hahahah boleh jugak ek macam tu..

    BalasPadam
  9. sedap ni, masak dengan udang untuk masak lemak cili api.

    BalasPadam
  10. Hahaaa... Boleh buat iklan nie✌️✌️

    BalasPadam
  11. Tu lain yg nak ditayang tu wak, klass gitew gi kebun pakai pulut dakap.

    BalasPadam
  12. Dakap lagi terserlah dari kacang buncis.

    BalasPadam
  13. Bahagia berdating dengan permaisuri hati di kebun nampak....klass gitu wak 😎

    BalasPadam
  14. special appearence tanaman WP kali ini, ada gambar iringan berdakap lagi..heheh..

    BalasPadam
  15. Saya tak mampu nak beli yang berkilat tu..Jadi saya tak minat nak tengok..

    Hahhaahah

    BalasPadam
  16. bila tengok ni teringat salah beli sayur. mentua suruh beli kacang panjang ejulz beli buncis ni. hehe

    BalasPadam
  17. Amboii...kemain dakap dia ya! 😁

    BalasPadam
  18. ni macam lipan bara ni. Tenggelam terus kacang buncis tu

    BalasPadam
  19. Uikksss. Hijau tu ku tak pandang. Tak semeriah warna hat kuning tu. Hahahaha. Berapa tu wakk oiii 🤩

    BalasPadam
  20. Seram tengok gelang tu Wak!

    BalasPadam
  21. seronoknya tengok hasil tani menjadi, sihat2 semua

    BalasPadam
  22. Tudiaaaaa......kacang buncis dan si pulut dakap tu memang menjadi pujaan hati..

    BalasPadam