Rabu, 16 September 2020

WW :189 Nasi Ayam Cirit

 Salam bertani

Selamat menyambut Hari Malaysia


Salambertani.

22 ulasan:

  1. Mmg tepat posisi nya..haha..

    BalasPadam
  2. Sesuai gambar dan tajuknya. Jangan lepas makan pun tercirit sama :)

    BalasPadam
  3. hahahahahah gelak besar saya wak!

    BalasPadam
  4. Cirit ayam yg ni sedap wak, boleh dimakan, kalo takde ciritnya tak jadi plak nasi ayam tu..

    BalasPadam
  5. hahaha wakkkkkkk !!! aduhhhhhh

    BalasPadam
  6. Spring chicken berapa bulan je agaknya ni hehehe...

    BalasPadam
  7. Alamak tercirit tengok lama2 kang ๐Ÿ˜…

    BalasPadam
  8. hahah..melampau betul..Cirit keluar cili pulak tu.Mesti banyak makan sambal belaacan tu..

    BalasPadam
  9. aduh hai jgn nanti
    makan tercirit sudah
    hihi

    BalasPadam
  10. Allahu.. macam kena pulak ya dengan posisinya.. huhuhu..

    BalasPadam
  11. Allah! Menyempat jew Wak, sambil bertani sambil bergurau ye!

    BalasPadam
  12. Terus beketawaan kami d uma tngk gmbr ni ๐Ÿ˜‚

    BalasPadam
  13. Hahahahahahah adoii wak tergelak habis ni wak.. 'cirit' tu tepat dilokasi yang sepatutnya..

    BalasPadam
  14. adudu len mcm posisi aym tu kannn haha

    BalasPadam
  15. Hahaha xlalu aiih nak mkn ๐Ÿ˜‚

    BalasPadam