Rabu, 1 Julai 2020

WW 179 : Tuaian Berduri

Salam bertani





Salam bertani.

30 ulasan:

  1. alamak..wp dah up pic durian kat kebun dia..meh bagi alamat rumah, nak jadi sedara buah..kiki..

    BalasPadam
  2. Wow durian lagi..lokasi wak di mana..klu dekat bloeh ziarah

    BalasPadam
  3. WPletak kat sini alamat lokasi di sini utk kawan2 blogger senang nk gi beli durian kat dusun wak

    BalasPadam
  4. best sangat tuaian ini, duri yang di minati ramai

    BalasPadam
  5. Durian lagi wak ni, menggoda :D

    BalasPadam
  6. Wak, jika sudi, mohon kongsi dengan pembaca, macam mana Wak buat pembajaan durian sehingga berbuah. Terima kasih

    BalasPadam
  7. wakkkkk.. sedap durian.. mintak sebijik wakkk... kami bayar wakkk.. meh semua kita pakat borong durian wak...

    BalasPadam
  8. wah...durian dah meluruh....sedapnye nampak....

    BalasPadam
  9. Wak, harap boleh diajar cara untuk memangkas durian dan cara penjagaan pokok durian.

    BalasPadam
  10. Alhamdulillah..sedapnya..

    BalasPadam
  11. Lumayan nampaknya tuaian berduri WP ni

    BalasPadam
  12. Bila tengok yang dalam bakul tu ok lagi..tapi bila tengok yang dah dibelah tu...comel je bersusun..aduh.

    BalasPadam
  13. Alhamdulillah.. banyak rezeki nye tu wak

    BalasPadam
  14. Padu durian Perdu cinta.. Jgn makan sorg2, sedap lg makan beramai2, Orang katalah, bukan saya kata.

    BalasPadam
  15. wahhhh.. sedap.. kuning je semuanya..

    jgn lupa wasap ejulz utk hadiah k.. :)

    BalasPadam
  16. ya Allah eloknnyaaaa rupa dia wakk..

    BalasPadam
  17. Cantik semua duriannya 👍🏻

    BalasPadam
  18. Best kalau saya duduk dekat kampung wak ni...mcm2 hasil bumi ada...

    BalasPadam
  19. Berbudi kepada tanah, hasilnya molek belako!

    BalasPadam
  20. Duri bukan sebarang duri. Di dalam nya isi dia tu nikmat. Nyumm!

    Boleh wak pm alamat kebun tak? 🤣🤣

    BalasPadam
  21. Terasa keharamunannya..hehehe..terbaik

    BalasPadam
  22. Wah.. meriah ya, isi kuning pulak tu..

    BalasPadam
  23. banyak hasil durian wak. cantik elok isi dia.

    BalasPadam