Rabu, 15 Julai 2020

WW 181 : Mask Terkini

Salam bertani


Salam bertani.

23 ulasan:

  1. haha ni orang taknak guna ni, last2 lapar makan terus ni hehe

    BalasPadam
  2. pelik je rupa mask diy kreatif

    BalasPadam
  3. hahahahahahaha.. mask ni sedap cicah kari

    BalasPadam
  4. cicah kari layan ni wak nampak garing

    BalasPadam
  5. Mask roti canai lepas makan buat kat bawah hahaha...

    BalasPadam
  6. Kalau lapar, terus ngap je lah kalau pakai mask ni :D

    BalasPadam
  7. hahaha comei..klo mcm ni mask nya 5 minit pon xlepas..terus ngap je

    BalasPadam
  8. Adoii..ni tak sempat pakai dah ranap masuk mulut.

    BalasPadam
  9. Mask boleh dimakan..roti canai bentuk mask..ha gitu.

    BalasPadam
  10. Pagi2 pekena mask ni sedap wak :D

    BalasPadam
  11. Sepanjang masa pakai tu, lapar sokmo hahaha

    BalasPadam
  12. Nampak ranggup sedap pasangan dengan Kari.

    BalasPadam
  13. yang macam ni sambil makan sambil ngap hahah..

    BalasPadam
  14. haha ni mask yg bole dmakan ni ^,^

    BalasPadam
  15. Mask roti canai pun ada ek sekarang ni

    BalasPadam