Rabu, 24 Julai 2019

WW 137 : Bunga Periuk Kera

Salam bertani




Salam bertani.

14 ulasan:

  1. Periuk kera. Suka buat main2 masa kecik. Konon2 boleh main masak2 la kan.

    BalasPadam
  2. Salam wak. Wah banyak betul periuk kera nya 😁

    BalasPadam
  3. tak pernah tgok lagi yang real..selalu tengok yang dah jadi lemang periuk kera

    BalasPadam
  4. Periuk kera tanaman unik.. Selalu banyak serangga mati dalam tu..

    BalasPadam
  5. Ini ke periuk kera, yang bergayut tu periuk kera juga kan?

    BalasPadam
  6. Saya tak pernah tengok yang real punya... kalau ada pun dah jadi kulit lemang

    BalasPadam
  7. depan sek anak, banyak sungguh periuk kera nih.. masa kecik2 dulu, selalu ingat sebb kera yg guna... muahahha

    BalasPadam
  8. Periuk kera...ni yang boleh buat masak lemang tu ye Pakcik WP..

    BalasPadam
  9. CANTIKYA PERIUK KERA SELALU TENGUK WARNA HIJAU JE

    BalasPadam
  10. Wah.. banyaknya..
    menjadi rebutan sekarang ini..

    BalasPadam
  11. Mengapa di panggil periuk kera .

    BalasPadam
  12. Thank you for another informative website. Instagram stories view and download anonymously, Instagram private profile viewer, save Instagram post photo and video on Instagram viewer.

    BalasPadam