Ahad, 14 Julai 2019

MB 95 : When To Eat A Banana

Salam bertani









Salam bertani.

14 ulasan:

  1. Kena beli atau pilih betul-betul pisang sebelum di makan kan Pakcik WP..mana yang sesuai dan mana yang tidak..mungkin sebab itu juga ada yang makan pisang badan jadi ok dan sebaliknya..kualiti sangat penting.

    BalasPadam
  2. saya suka kerepek pisang je...

    BalasPadam
  3. mana pisang goreng? haha terima kasih atas perkongsian

    BalasPadam
  4. Asalkan tak hitam legam, ai proceed je beli pisang tu.

    BalasPadam
  5. Tq info mengenai buah pisang ni :)

    BalasPadam
  6. SA suka makan pisang masa dia dah Ripe tu...

    BalasPadam
  7. owhhh sebelum terlalu masak elok makan ekkk

    BalasPadam
  8. Kami sekeluarga memang suka makan pisang.. tak kira lah yang mentah macam nie atau buat cokodok.. hehehe..

    BalasPadam
  9. TAPI MMG SUKA PISANG RANUM HEH..HEH.

    BalasPadam
  10. Ohhhh begitu caranya WP..
    Terima kasih atas perkongsian WP..

    BalasPadam